What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Payday 3:
review: Payday 3 - Nu al crimineel goed
Warhammer Age of Sigmar:
review: Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin
Tekken 8:
review: Tekken 8 - Aanval is de beste verdediging
[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2023 14:01 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 40% gewijzigd door XWB op 27-08-2023 15:39 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Goed nieuws. Die game moet nog even wat meer tijd krijgen om te polijsten en verbeteren. Ik hoop dat ie een beetje op het niveau komt van die terminator game van 1 of 2 jaar geleden. Die was ook niet onaardig, ook al was het geen AAA game natuurlijk. Het speelde verder prima en de sfeer was gewoon goed te noemen. Deze terminator is nog wat te houterig en iets te arcade.Linksquest schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:29:
RoboCop: Rogue City komt pas op 2 november uit, is uitgesteld.
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2023 09:13 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zeker gezellig, en je weet het, als je hulp nodig hebt, vraag maar, ik probeer zo veel mogelijk te helpen waar ik kanG_Dragon schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:13:
Iedereen bedankt voor hun aanwezigheid in dit topic, het was weer leuke week met veel nieuwe aankondigen! Kijk alweer uit naar de volgende show
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †