Ik zoek een?
Nieuwe game PC, alleen de GPU en SSD wil ik behouden
Wat is je budget?
Maximaal €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De twee spellen die ik het meeste speel zijn Crossout en Elder Scrolls Online. Ik speel graag open world spellen en survival games. Mijn huidige PC is 13 jaar oud en sindsdien alleen van een nieuwe GPU voorzien (een jaar of 7 geleden). De huidige speclijst is als volgt:
Verder gebruik ik voor mijn school (maar in de toekomst mogelijk ook voor werk) vaak SOLIDWORKS. Daarbij draai ik vrij ingewikkelde simulaties. Momenteel zitten er simulaties tussen die een volledige werkdag draaien. Het zou fijn zijn als dat sneller zou kunnen (al helemaal met de nieuwe GPU zometeen). Mijn wens is dus dat de PC future proof genoeg is voor graphics cards die over 2-4 jaar uitkomen (koffiedik kijken, I know, maar toch).
Dan nog twee laatste punten:
Voor elk en ieder die de post tot hieraantoe gelezen heeft, SUPER BEDANKT! En als je ook nog een comment achterlaat ben ik al helemaal eeuwig dankbaar
Nieuwe game PC, alleen de GPU en SSD wil ik behouden
Wat is je budget?
Maximaal €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De twee spellen die ik het meeste speel zijn Crossout en Elder Scrolls Online. Ik speel graag open world spellen en survival games. Mijn huidige PC is 13 jaar oud en sindsdien alleen van een nieuwe GPU voorzien (een jaar of 7 geleden). De huidige speclijst is als volgt:
- Case: Cooler Master HAF 912 Plus
- PSU: CoolerMaster Bronze 750W
- MOBO: ASUSTeK Computer INC. P8Z68-V LE (LGA1155) (MSI)
- CPU: Intel Core i7 2600K @ 3.40GHz
- GPU: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 1070 (MSI)
- RAM: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 - 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24)
Verder gebruik ik voor mijn school (maar in de toekomst mogelijk ook voor werk) vaak SOLIDWORKS. Daarbij draai ik vrij ingewikkelde simulaties. Momenteel zitten er simulaties tussen die een volledige werkdag draaien. Het zou fijn zijn als dat sneller zou kunnen (al helemaal met de nieuwe GPU zometeen). Mijn wens is dus dat de PC future proof genoeg is voor graphics cards die over 2-4 jaar uitkomen (koffiedik kijken, I know, maar toch).
Dan nog twee laatste punten:
- Ik zit er aan te denken om er na de build een oud tweede scherm bij te zetten (1080p 75Hz - Acer X233H) zodat ik iets eenvoudiger kan multitasken. Deze zal het gross van de tijd wel uitstaan.
- Met mijn huidige PC heb ik grote compabiliteit maar ook tempratuur problemen. Dat wil ik beide absoluut nooit meer
Voor elk en ieder die de post tot hieraantoe gelezen heeft, SUPER BEDANKT! En als je ook nog een comment achterlaat ben ik al helemaal eeuwig dankbaar