klein vraagje op zolder word t nog wel eens flink warm in de slaapkamer en ik dacht tijdelijk een mobiele airco te plaatsen om enige koeling te verkrijgen. (split airco zal volgend jaar begroot zijn.)
nu kan ik hem op het motorhuis aanschuiven zodat het via de box naar buiten afgevoerd word.
afvoer lucht is nu ongeveer 38-40 graden als de mobiele airo aan staat.
de buis is 29 graden.
is dit op de langere termijn slecht voor de MV?
ik zet de MV op standje 2.
optie in het raam is een beetje meer gepruts.
de slang is te kort, en diameter maakt het ook een stuk lastiger.
verlengsnoer nodig enz.
Edit:
secundaire oplossing bedacht:
een 125 broekstuk gekocht en een afsluit dop.
y stuk paste net niet ivm met die dakgoot bak vrees ik anders had ik die gekozen wegens minder weerstand.(lawaai)
MV op de ene "pijp" en de airco op de andere "pijp". indien nodig heb ik een afsluit dop mee besteld om die in de broekstuk pijp te passen als de aircoslang is afgekoppeld/airco uit staat. (luchtjes van wc en keuken
)
zo belast ik de de motor niet met airflow uit een andere motor.
nu kan ik hem op het motorhuis aanschuiven zodat het via de box naar buiten afgevoerd word.
afvoer lucht is nu ongeveer 38-40 graden als de mobiele airo aan staat.
de buis is 29 graden.
is dit op de langere termijn slecht voor de MV?
ik zet de MV op standje 2.
optie in het raam is een beetje meer gepruts.
de slang is te kort, en diameter maakt het ook een stuk lastiger.
verlengsnoer nodig enz.
Edit:
secundaire oplossing bedacht:
een 125 broekstuk gekocht en een afsluit dop.
y stuk paste net niet ivm met die dakgoot bak vrees ik anders had ik die gekozen wegens minder weerstand.(lawaai)
MV op de ene "pijp" en de airco op de andere "pijp". indien nodig heb ik een afsluit dop mee besteld om die in de broekstuk pijp te passen als de aircoslang is afgekoppeld/airco uit staat. (luchtjes van wc en keuken
zo belast ik de de motor niet met airflow uit een andere motor.
[ Voor 31% gewijzigd door copykat op 11-08-2023 18:24 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....