Goedemiddag,
Ik heb thuis een TP link mesh netwerk met het PX50 setje.
In de meterkast en zolder met een UTP kabeltje, en in de schuur krijgt hij internet vanuit het stopcontact met PLC. Werkt perfect, overal door het huis knappe snelheden en ik ben zeer tevreden.
Alle apparaten doen het maar sinds kort op één na. De Google Nes hub.
Hij heeft het 3 maanden gedaan, keurig netjes alles werkte.
En plotseling van de een op de andere dag kreeg ik een schermpje dat hij netwerk problemen heeft.
Als ik de hub terug op fabrieksinstellingen zet en weer opnieuw verbind doet hij het ongeveer een dag, en daarna weer hetzelfde netwerk probleem scherm. Ik kan dan eigenlijk niets meer.
Het vreemde is dat hij in de instellingen zegt dat hij wel verbonden is met mijn netwerk.
Ik heb zelfs de hub ingewisseld voor een nieuwe omdat ik dacht dat hij stuk was.
Maar de nieuwe heeft exact hetzelfde.
Iemand hier ervaringen mee en een oplossing?
:strip_exif()/f/image/OcacKONHd4Ngye264fkSKAVy.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb thuis een TP link mesh netwerk met het PX50 setje.
In de meterkast en zolder met een UTP kabeltje, en in de schuur krijgt hij internet vanuit het stopcontact met PLC. Werkt perfect, overal door het huis knappe snelheden en ik ben zeer tevreden.
Alle apparaten doen het maar sinds kort op één na. De Google Nes hub.
Hij heeft het 3 maanden gedaan, keurig netjes alles werkte.
En plotseling van de een op de andere dag kreeg ik een schermpje dat hij netwerk problemen heeft.
Als ik de hub terug op fabrieksinstellingen zet en weer opnieuw verbind doet hij het ongeveer een dag, en daarna weer hetzelfde netwerk probleem scherm. Ik kan dan eigenlijk niets meer.
Het vreemde is dat hij in de instellingen zegt dat hij wel verbonden is met mijn netwerk.
Ik heb zelfs de hub ingewisseld voor een nieuwe omdat ik dacht dat hij stuk was.
Maar de nieuwe heeft exact hetzelfde.
Iemand hier ervaringen mee en een oplossing?
:strip_exif()/f/image/OcacKONHd4Ngye264fkSKAVy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljSxlBWkNSA0etVNdmMXi2oZ.jpg?f=fotoalbum_large)