Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc voornamelijk gebruiken voor werk en gaming. Kwa werk moet je denken aan Adobe programma's zoals Photoshop en Illustrator. Kwa gaming geen speciale wensen als het maar meekomt op 1440p. Voor nu ligt de prioriteit echter wel op werk gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 a 1200 had ik in gedachten. Ik ga hem zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles mag nieuw. Los van het bovenstaande bedrag komt er nog een nieuwe 27 inch 1440p monitor bij. Waarschijnlijk 144hz voor als ik in de toekomst eventueel een krachtigere videokaart neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een vrij standaard systeem denk ik zelf. RGB en poespas geef ik niet om. Een dichte kast is dan ook prima. Het zou eventueel nog een pluspunt zijn als er een USB-C aansluiting op de voorkant zou zitten.
Ik hou graag de optie open om later nog te upgrade naar een zwaardere GPU als gamen belangrijker wordt. Hiervoor dan ook een 650W voeding gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een lichte voorkeur naar AMD voor de CPU. Voor de rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI op het moederbord zou fijn zijn.
Een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven over het geen ik nu heb samengesteld. Valt hier nog veel meer uit te halen? Dank alvast!
Ik wil de pc voornamelijk gebruiken voor werk en gaming. Kwa werk moet je denken aan Adobe programma's zoals Photoshop en Illustrator. Kwa gaming geen speciale wensen als het maar meekomt op 1440p. Voor nu ligt de prioriteit echter wel op werk gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 a 1200 had ik in gedachten. Ik ga hem zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles mag nieuw. Los van het bovenstaande bedrag komt er nog een nieuwe 27 inch 1440p monitor bij. Waarschijnlijk 144hz voor als ik in de toekomst eventueel een krachtigere videokaart neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een vrij standaard systeem denk ik zelf. RGB en poespas geef ik niet om. Een dichte kast is dan ook prima. Het zou eventueel nog een pluspunt zijn als er een USB-C aansluiting op de voorkant zou zitten.
Ik hou graag de optie open om later nog te upgrade naar een zwaardere GPU als gamen belangrijker wordt. Hiervoor dan ook een 650W voeding gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een lichte voorkeur naar AMD voor de CPU. Voor de rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI op het moederbord zou fijn zijn.
Een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven over het geen ik nu heb samengesteld. Valt hier nog veel meer uit te halen? Dank alvast!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 185,81 | € 185,81 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II | € 132,89 | € 132,89 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6700 XT 12GB | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,85 | € 31,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 650W | € 106,66 | € 106,66 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
| Totaal | € 1.058,91 | |||