Ik heb een Ford Focus (2020) met SYNC 3.4 op de boordcomputer. Recent heb ik de navigatie geüpdatet via een USB-stick. Dat lijkt zonder problemen verlopen.
Nu merk ik dat de spraakbediening niet meer (helemaal) werkt: basale dingen als "Thuis" zeggen stelt de route in op mijn huisadres, en "Route wissen" haalt hem weg.
Maar als ik een adres wil zoeken ("Adres zoeken"), krijg ik de volgende gesproken foutmelding: Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Voer de kaartupdate uit om deze in te schakelen.
Via het touchscreen kan ik gewoon een adres invoeren en de navigatie starten.
De geïnstalleerde software versies zijn nu:
* Gracenote 1.1.1.2316 (EU-0020)
* Navigatiekaarten-versie: F11
* SYNC, softwareversie 3.4, build 22200_PRODUCT
Ik heb al een reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd, dat heeft niet geholpen. Iemand een andere suggestie?
Nu merk ik dat de spraakbediening niet meer (helemaal) werkt: basale dingen als "Thuis" zeggen stelt de route in op mijn huisadres, en "Route wissen" haalt hem weg.
Maar als ik een adres wil zoeken ("Adres zoeken"), krijg ik de volgende gesproken foutmelding: Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Voer de kaartupdate uit om deze in te schakelen.
Via het touchscreen kan ik gewoon een adres invoeren en de navigatie starten.
De geïnstalleerde software versies zijn nu:
* Gracenote 1.1.1.2316 (EU-0020)
* Navigatiekaarten-versie: F11
* SYNC, softwareversie 3.4, build 22200_PRODUCT
Ik heb al een reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd, dat heeft niet geholpen. Iemand een andere suggestie?
[ Voor 4% gewijzigd door Reptile209 op 10-08-2023 21:29 ]
Zo scherp als een voetbal!