Heb een warmtepomp hitachi yutaki combi 11 kw RWD 4
We zijn vaak van huis, hebben vloerverwarming. Om het huis op temperatuur te krijgen, moet de thermostaat wel 24 uur van te voren omhoog, dus we hebben een HI BOX, en een Gateway
In de brochure staat dat het eenvoudig is om het aan te sluiten, maar tôt nu toe lukt het niet.
Nu moet de gateway aangesloten worden op de de warmtepomp en op 220 V
Op de warmtepomp zijn 2 aansluitingen mogelijk
1 en 2 is een H link, en
3 en 4 is ook een Hi link,
Waar moet hij op aangesloten worden?
De hi box heb ik aangesloten op de router. En netspanning.
De prog knop 3 sec indrukken en hij staat in de pairingsmodus Het lampje knippert rood
Nu open ik de hi kumo app , en ik moet een account maken Adresgegevens,email en pin code. Maar hij zegt kan geen verbinding maken. Heeft iemand hier ervaring mee ?
We zijn vaak van huis, hebben vloerverwarming. Om het huis op temperatuur te krijgen, moet de thermostaat wel 24 uur van te voren omhoog, dus we hebben een HI BOX, en een Gateway
In de brochure staat dat het eenvoudig is om het aan te sluiten, maar tôt nu toe lukt het niet.
Nu moet de gateway aangesloten worden op de de warmtepomp en op 220 V
Op de warmtepomp zijn 2 aansluitingen mogelijk
1 en 2 is een H link, en
3 en 4 is ook een Hi link,
Waar moet hij op aangesloten worden?
De hi box heb ik aangesloten op de router. En netspanning.
De prog knop 3 sec indrukken en hij staat in de pairingsmodus Het lampje knippert rood
Nu open ik de hi kumo app , en ik moet een account maken Adresgegevens,email en pin code. Maar hij zegt kan geen verbinding maken. Heeft iemand hier ervaring mee ?