Vraag

• FlorianKoP
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik zoek een?
eenvoudige tablet/ smartphone

Wat is je budget?
< 150 eyro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek streamen

Wat heb je zelf al gevonden?
verscheidene toestellen, maar nooit zeker over de kwaliteit

Welke vragen heb je hier nog over?
Beste,

mijn kinderen zijn veel met muziek en spotify bezig. We vinden hen echter nog te jong voor een eigen smartphone/ tablet die ze ook als dusdanig gebruiken. Maar nu hebben ze voor hun muziek steeds onze toestellen nodig. Daarom ben ik op zoek naar een toestelletje dat ze enkel zouden gebruiken om spotify mee te streamen. Geen andere apps nodig dus. ZIjn er goedkope toestellen die jullie kunnen aanraden die toch niet meteen de geest zullen geven of blokkeren telkens ze muziek willen opzetten?

[ Voor 14% gewijzigd door FlorianKoP op 10-08-2023 11:17 ]

Alle reacties

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Zoek maar even op de budget BBG voor mobiele telefoons, of China telefoons. Enige waar je naar hoeft te kijken is de Android versie naar mijn mening, werken zal het altijd wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Montaner op 10-08-2023 11:20 ]

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:57
Spotify is echt een heel licht programma, dat draait overal wel op.

Je wilt het waarschijnlijk meer zoeken in de opties om andere zaken te blokkeren als ik zo tussen de regels door lees.

Ik zou wel kijken naar zaken als aansluiting voor de lader, dat je niet weer net een oud/ander kabeltje nodig hebt voor dat toestel.
Zo heb ik nog een tablet liggen met een micro usb aansluiting terwijl de rest inmiddels allemaal een usc c aansluiting heeft. Dat ene kabeltje moet je altijd zoeken.

En een stevige beschermhoes. Ze zijn er vast heel voorzichtig ermee, maar hij zal echt wel een paar keer gaan vallen.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:24
Heb je geen oude smartphone die je kan gebruiken?
Met niet al teveel moeite dichttimmeren en alleen het meest noodzakelijke erop.
Simkaart eruit en alleen WiFi aan voor het streamen.

Mijn profiel op Discogs

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 16:53
Waarom niet een MP3 speler met Spotify ondersteuning?

https://www.amazon.nl/Blu...Touchscreen/dp/B0BNB85SJV

Dit is de eerste hit en er zijn misschien mooiere opties, maar dan hoef je niet een toestel met een hoop 'overhead' in huis te halen.

[ Voor 31% gewijzigd door CuBras op 10-08-2023 11:33 ]