Toon posts:

Koolance

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag nog maar weer even gemaild met OC-shop want het duurt wel erg lang met die kasten. Ze staan op dit moment bij de douane voor inklaring en de prijs zal FL 650,= bedragen:
Hai,

Onze nieuwe site zal zeker vandaag online gaan; de dag is nog niet om.

De laatste revisie van de Koolance kasten is totaal anders dan de vorige series. Op dit moment staan er 3 units bij de douane voor inklaring.

Ik kan nog niet alles vertellen maar de radiator zit nu in zijn geheel boven samen met 3 80mm fans.

De kast die Tom heeft gestest was een model nog voor het vorige; plus er zaten aardig wat haken en ogen aan de review. Tom heeft op dit moment de laatste revisie ook binnen. Alleen duurt het ongeveer 6-8 weken eer dat zij een review uit hebben.

Zodra we alles binnen hebben zullen we het zeker op de test bank zetten.

Ik kan nog niets op de site zetten omdat wij simpel zat nog niet de volledige specificaties hebben en ook niet de volledige prijs weten.

De prijs zal beginnen ongeveer rond de 650,- excl PSU voor de CPU / GPU variant.

Best Regards,

Jeroen
Nog even wachten dus.... :(

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Okay, maar wat is de toegevoegde waarde van je Topic ??

En als je iets "exotisch" bestelt, kan het inderdaad lang duren .........

Nou ik hoop voor je dat je nog wat geduld kan opbrengen :)

-

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 08:43 schreef FoxzMan het volgende:
Okay, maar wat is de toegevoegde waarde van je Topic ??

En als je iets "exotisch" bestelt, kan het inderdaad lang duren .........

Nou ik hoop voor je dat je nog wat geduld kan opbrengen :)
De toegevoegde waarde lijkt me duidelijk: er zitten heel wat mensen te wachten op deze kast, de definitieve prijs is nog steeds niet exact bekend, en er dus een revisie aankomt die beter zou moeten zijn die getest is bij Tom's Hardware.
Ik kan nog niet alles vertellen maar de radiator zit nu in zijn geheel boven samen met 3 80mm fans.
Lijkt me ook wel interessant nieuws toch??

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
thanks voor de info!

Ik zit namelijk ook al lang op deze laatste rev. te wachten

Verwijderd

Wat is het precies voor kast dan, heb je er plaatjes of een site van :?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb een plaatje gezien van die nieuwe Koolance, ik geloof op VH...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 19:03 schreef Fire_Fly het volgende:
Wat is het precies voor kast dan, heb je er plaatjes of een site van :?
kijk ff Op T.net

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
de vernieuwde versie:

Afbeeldingslocatie: http://koolance.com/products/PC_front1.jpg

Verwijderd

Ik mot zeggen:

HIJS GDVR DE GDVR (sorry voor het vloeken) LEIPPPPPPP :):):)
kortom, als ik het geld had zou ik hem kopen :):):)

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik wil eigenlijk alleen dat bovenste stukkie :). De rest vind ik maar lelijk.

• Maxonic
  • Laatst online: 28-07 22:38
Op vrijdag 07 september 2001 20:55 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen dat bovenste stukkie :). De rest vind ik maar lelijk.
Nutteloze opmerking... echt Bolkestein ;)

Maar wat ik vragen wou:
Op www.koolance.com staan nogal wat varianten. Welke heeft OC-shop nou ingekocht? Is de voeding bij deze nog steeds watergekoeld?
Zit er nog steeds een dubbele bodem met flink reservoir en radiator in? En wat voor standaarden nog meer?

Moet ik aanpassingen gaan maken om naast mijn proc ook mijn Videokaart en HD te kunnen koelen? En past hij zowiezo wel op een P4-proc???
Wat krijg je er nog meer bij? Niet-stroom-geleidende-vloeistof? Geleidings? Peltiers? En is de voeding daar sterk genoeg voor? :? :? :?

Ik weet het.. het zijn een hoop vragen maar ik vind het hele gedoe rondom die Koolance nu erg vaag aan het worden... En ik kan wel revieuws gaan lezen maar geloof mij... geen enkele revieuw lijkt op elkaar, zelfs de pics niet...

Wie kan mij wat meer vertellen of zitten we hier met z'n allen in een afwachtingsfase? :)

• Martijn02
  • Laatst online: 20-08 16:18

Martijn02

/* No Comment */

Is de voeding bij deze nog steeds watergekoeld?
Nee, zit er niet in
Zit er nog steeds een dubbele bodem met flink reservoir en radiator in?
Radiator zit bovenin, met die 3 fans er boven op. in dat dakje. en volgens mij zit er gewoon een plastic reservoirtje in het 'vooronder'. Het radiator en voedingsdeel is wel helemaal gescheiden van de rest van de kast, dus je mobo heeft geen last van de PSU warmte
Moet ik aanpassingen gaan maken om naast mijn proc ook mijn Videokaart en HD te kunnen koelen? En past hij zowiezo wel op een P4-proc???
Geen idee, volgens mij kan je er verschillende koelblokken bij krijgen
Wat krijg je er nog meer bij? Niet-stroom-geleidende-vloeistof? Geleidings? Peltiers? En is de voeding daar sterk genoeg voor? :? :? :?
Nee, volgens mij alleen het waterkoelsysteem, en verschillende koelblokken (CPU/GPU) maar er is nog meer te krijgen, (HD, e.d.)

• Maxonic
  • Laatst online: 28-07 22:38
ok,bedankt.. ik wacht met spanning af.... :9
Pagina: 1