TS, ik snap best dat je gefrustreerd bent, maar het komt allemaal goed hoor. Nu is het waarschijnlijk even gekkenwerk met waterschade, boze onderbuurvrouw en ik weet niet wat allemaal. Maar check rustig met je verzekeraar, al valt het daar niet onder kunnen ze je waarschijnlijk nog de juiste richting heen sturen. Jij hebt een inboedelverzekering, je buurvrouw heeft eentje, er is een woningverzekering waarschijnlijk nog, er is een WA verzekering. Ergens zal het onder vallen

De waterschade is er nu eenmaal, daar kun je niks meer aan doen. We kunnen alleen vooruit door de tijd reizen, niet achteruit.
Sissors schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:08:
[...]
Maar jij bent toch er bekend mee dat volgens mij in heel Tweakers die passief-agressieve kut opmerkingen ("Wat zei X toen je het vroeg") niet gewenst zijn. Dat dit iets is wat hij best aan de verzekeraar had kunnen vragen, prima. Maar dat had je ook op een andere manier kunnen opschrijven.
Oh jeetje, echt niet normaal. Ik heb ook een tijd geleden een topic geopend met een vraag. Nou, omdat ik niet alles perfect perfect had gedaan werd ik meteen voor beunhaas uitgemaakt en ik weet niet wat allemaal....Sommige tweakers kunnen volgens mij niet vanuit iemand anders zijn perspectief redeneren. Maar goed, dat is ook inherent aan de doelgroep van Tweakers....