Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:29
vooraf: ik ben complete Android n00b
Ik heb zojuist mijn eerste Android device ontvangen, een Xiaomi Pad 5. Daarop heb ik fully kiosk gezet.

Nu wil ik het liefst dat het scherm dimt als er x sec geen beweging is, maar die functie lijkt er zijn niet zijn. (?)
Er is wel een second best zo te zien: een url (zelfde als mijn te tonen pagina van het dashboard) en dan schermhelderheid op bijv 10%.

Nu werkt de screensaver wel, en ook het unlocken van het scherm bij beweging, maar de schermhelderheid wordt niet aangepast. :?
Doe ik iets verkeerd? Moet ik nog ergens toestemming verlenen?

En ook: dat groene stipje dat de cam actief is; kan dat uit?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Kiosk mode is bedoeld voor in de winkel, om aandacht te trekken, niet om beeld te dimmen.

Camera actief lampje is er vanwege de privacy.

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:39

de Peer

under peer review

ik zou inderdaad gewoon domotica gebruiken om fully kiosk aan te sturen en helderheid op die manier omlaag brengen, dus even los van de screensaver. Of wil je per se de camera gebruiken voor aanwezigheidsdetectie? Ik gebruik daar zelf een PIR sensor voor.

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
swhnld schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:01:
Kiosk mode is bedoeld voor in de winkel, om aandacht te trekken, niet om beeld te dimmen.

Camera actief lampje is er vanwege de privacy.
Het is gewoon een optie in fully kiosk.
transparante screensaver met een ingestelde helderheid :)

Er ontbrak een toestemming schijnbaar. De boel gereset en opnieuw ingeschakeld. Nu werkt het

• paQ
de Peer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:09:
ik zou inderdaad gewoon domotica gebruiken om fully kiosk aan te sturen en helderheid op die manier omlaag brengen, dus even los van de screensaver. Of wil je per se de camera gebruiken voor aanwezigheidsdetectie? Ik gebruik daar zelf een PIR sensor voor.
Dat is idd de bedoeling.
scherm dimt tot 10%, als iemand aan komt lopen pakt ie weer vanzelf de juiste helderheid uit Android.
En dat functioneert nu gelukkig zoals bedoeld.

Jammer van die groene indicator, maar die kan via developer mode wel eruit worden gesloopt zag ik.