Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• nancy43
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-12-2023
Mijn vraag

Wie kan me helpen? Ons Solar Edge kastje van de zonnepanelen werkt niet, het lampje knippert de hele tijd groen. We hebben al gereset, maar werkt niet. Dus nu doen de zonnepanelen het niet. Maar de leverancier zit dicht en kunnen we niet bereiken. Iemand enig idee?

Alle reacties

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:32
Groen knipperen is wel spanning (ac en dc) maar geen productie.

Inkoppertje, maar deed ie dit de hele dag of alleen vanavond vlak voordat je dit bericht schreef?

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• nancy43
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-12-2023
Dat doet die al 2 dagen. Ja, geen productie nee. Maar wat nu?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Dit soort diagnose loopt normaal eerst via monitoring website (en niet op een mobile device) - specifiek de installateurs versie, en Setapp, en uiteindelijk gisteren fysiek meten.

Heb je voldoende toegang gekregen dan kun je wellicht wat zien op het eigenaren portal.
En je kunt mogelijk dingen zien via setapp. Mogelijk heb je daar een apart solaredge account voor nodig… dan zouden de stappen voor een designer account in solaredge topic kunnen werken.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:26

Smoke

Maverick Reploid

Je kan altijd SolarEdge support eens proberen te benaderen via hun chatsupport. Als het iets is wat ze op afstand kunnen oplossen doen ze dat wel, zo niet zal je toch op de installateur moeten wachten maar heb je wel alvast wat meer informatie.

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:04
Hi,
Ik heb je een DM gestuurd.
Pagina: 1