Wachtwoord incorrect ps4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 05-09-2023
Beste, misschien is dit niet de plaats voor deze topic maar ik weet niet heel goed hoe dit werkt.

Ik wilde inloggen op mijn playstation na het aanmaken van een nieuw wachtwoord, ik kan op mijn telefoon / pc wel inloggen bij Playstation, echter op de playstation zelf niet. Hij geeft aan dat het aanmeldings ID / wachtwoord incorrect is. Hoe kan dit als ik op alle andere apparaten wel kan inloggen alleen niet bij de playstation? Iemand een idee?

Ohja, ik heb al gebeld naar playstation en die hebben mij een mailtje gestuurd van de technische dienst, dit heb ik al verzonden alleen hoop doormiddel van dit topic sneller een antwoord / oplossing te krijgen.

Groet,
J.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je op andere apparaten wél kan inloggen met hetzelfde account heb je waarschijnlijk op de PlayStation een typfout gemaakt. Sluit voor het gemak even een toetsenbord aan of iets dergelijks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 21:51

remco_k

een cassettebandje was genoeg

JustinArnhem schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:44:
...
Hij geeft aan dat het aanmeldings ID / wachtwoord incorrect is.
...
Mijn ervaring is dat zo'n melding meestal gelijk heeft. Dat is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar ik zou echt nog even 4 dubbelchecken of je login id/naam en wachtwoord écht wel kloppen. Gebruik je vreemde karakters in je id of wachtwoord, zo ja, weet je heel erg zeker dat je op de PS4 het juiste karakter selecteert?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
Ja, ik heb alles 4x gedubbelchecked. Ik heb zelfs mijn telefoon verbonden als “second screen” en het toen gekopieerd en geplakt. Zelfs dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 23:47
JustinArnhem schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:53:
Ja, ik heb alles 4x gedubbelchecked. Ik heb zelfs mijn telefoon verbonden als “second screen” en het toen gekopieerd en geplakt. Zelfs dat werkt niet.
Dat kan echt niet. Als het account het op je telefoon doet, dan doet hij het op je ps4 ook. Die checken dezelfde database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
Is er een manier om het wachtwoord wat ik heb ingevoerd te zien? Zie nergens een optie met “wachtwoord weergeven”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
FrankoNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:57:
[...]

Dat kan echt niet. Als het account het op je telefoon doet, dan doet hij het op je ps4 ook. Die checken dezelfde database.
Ik snap echt niet hoe dit dan mogelijk is, heb net letter voor letter alles ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ken de inlog procedure niet op een PS4 maar kan je je wachtwoord eens bij wijze van test in het username veld invoeren om te zien of wat je invoert klopt? Of accepteert die alleen numerieke karakters? Klopt je username trouwens wel?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
CH4OS schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:47:
Als je op andere apparaten wél kan inloggen met hetzelfde account heb je waarschijnlijk op de PlayStation een typfout gemaakt. Sluit voor het gemak even een toetsenbord aan of iets dergelijks. :)
Heb geen extern toetsenbord liggen, was wel wat handiger geweest inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
temp00 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:08:
Ik ken de inlog procedure niet op een PS4 maar kan je je wachtwoord eens bij wijze van test in het username veld invoeren om te zien of wat je invoert klopt? Of accepteert die alleen numerieke karakters? Klopt je username trouwens wel?
Aanmeldings-ID is het email adres. Daarna komt het wachtwoord. Wat bedoel je precies met test in username veld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JustinArnhem schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:10:
Aanmeldings-ID is het email adres. Daarna komt het wachtwoord. Wat bedoel je precies met test in username veld?
Als je geen 'toon wachtwoord' optie hebt, kun je het veld waar je normaal het emailadres zet, het wachtwoord typen, dan zie je of je het juiste typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
CH4OS schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:12:
[...]

Als je geen 'toon wachtwoord' optie hebt, kun je het veld waar je normaal het emailadres zet, het wachtwoord typen, dan zie je of je het juiste typt.
Goeie, thanks. Echter heeft dit helaas niet geholpen. Ik weet echt niet wat nou nog enige optie’s zijn. Mijn playstation moest ook een update doen dus dacht dat het daar aan lag, maar dit was helaas niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht is er vanuit Sony een anti-brute force beveiliging en moet je na X inlogpogingen geduld hebben voordat je weer kunt proberen in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
CH4OS schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:17:
Wellicht is er vanuit Sony een anti-brute force beveiliging en moet je na X inlogpogingen geduld hebben voordat je weer kunt proberen in te loggen?
Hmm, ja, zou zomaar kunnen. Ik probeer het af en toe gewoon als ik er weer zin in heb. Heb net uitgelogd op mijn telefoon en toen weer ingelogd. Dit werkte gewoon. Dus dan denk ik echt dat het aan mijn playstation ligt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 21:51

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Als het een brute forcd beveiliging zou zijn, dan lukken andere inlogpogingen van dezelfde lokatie ook niet. Dus dat is het denk ik niet.

Ts als je je wachtwoord eens wijzigd, en dan opnieuw in proberen te loggen?

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustinArnhem
remco_k schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:34:
Als het een brute forcd beveiliging zou zijn, dan lukken andere inlogpogingen van dezelfde lokatie ook niet. Dus dat is het denk ik niet.

Ts als je je wachtwoord eens wijzigd, en dan opnieuw in proberen te loggen?
Ook dit heb ik al geprobeerd, zelfs email adres veranderen en wachtwoord. Niks werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
Heel suf, maar heb je toevallig een spatie voor of achter je emailadres staan? Ik heb helaas al vaker gezien dat systemen dat niet negeren en je je dus de blubber zoekt wat er nu fout is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustinArnhem
BM schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:36:
Heel suf, maar heb je toevallig een spatie voor of achter je emailadres staan? Ik heb helaas al vaker gezien dat systemen dat niet negeren en je je dus de blubber zoekt wat er nu fout is.
Nope, alles is aan elkaar. Ik ben wel echt dankbaar voor al jullie reacties ❤️
Pagina: 1