Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruik om te gamen: city skylines 2, satisfactory (update 8 ), BG3, ARK, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn muis, toetsenbord en monitoren (hdmi 2x naar kvm switch voor laptop/werk) mee (daarom 2x hdmi output op grafische kaart)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat games voor de komende jaren nog goed kunnen lopen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik een nieuwe game pc. De prijs zo circa 2000 euro. De configuratie die ik hieronder heb gezet heeft mijn voorkeur, maar is eigenlijk wat te duur. Wat kan ik doen om de prijs naar beneden te krijgen? Of moet ik gewoon op zoek naar wat extra geld
Ook moet de grafische kaart minimaal 2 hdmi uitgangen hebben voor mijn monitoren (dual setup, met kvm switch voor laptop/werk)
Voornamelijk gebruik om te gamen: city skylines 2, satisfactory (update 8 ), BG3, ARK, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn muis, toetsenbord en monitoren (hdmi 2x naar kvm switch voor laptop/werk) mee (daarom 2x hdmi output op grafische kaart)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat games voor de komende jaren nog goed kunnen lopen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik een nieuwe game pc. De prijs zo circa 2000 euro. De configuratie die ik hieronder heb gezet heeft mijn voorkeur, maar is eigenlijk wat te duur. Wat kan ik doen om de prijs naar beneden te krijgen? Of moet ik gewoon op zoek naar wat extra geld
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 460,08 | € 460,08 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 274,- | € 274,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XTX | € 1.111,- | € 1.111,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 102,55 | € 102,55 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 134,11 | € 134,11 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 85,79 | € 85,79 |
| Totaal | € 2.372,33 | |||