Toon posts:

Hoe duur is T1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe door is een T1 lijntje? Als particulier te krijgen? of kan dat niet? :?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verkeerde forum -> Dit topic is verplaatst -> doh :P ;).

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Zie de FAQ van Internet en Telefonie

* Platypussy heeft voor een tientje per maand 10Mbps, oftwel iets sneller dan T2 :9

• Bulldog
  • Niet online
[topic=84718/1/100]

Het beste kun je even contact opnemen met het KPN :)/.
code:
1
tel 030-2987987 kpn telecom bv netwerkdiensten g v roggenweg 200-250 3531AH utrecht

Verwijderd

T1 is een (Amerikaanse) snelheidsstandaard.
Je kunt bij verschillende aanbieders huurlijnen krijgen.
Bijvoorbeeld UUnet deed het ook.
Maar het is wel erg duur hoor.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:07
Op dinsdag 04 september 2001 08:05 schreef Platypussy het volgende:
Zie de FAQ van Internet en Telefonie

* Platypussy heeft voor een tientje per maand 10Mbps, oftwel iets sneller dan T2 :9
Hmm.. puur uit nieuwsgierigheid: hoe heb je dat geregeld ?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 04 september 2001 09:25 schreef willem169 het volgende:
Hmm.. puur uit nieuwsgierigheid: hoe heb je dat geregeld ?
Ik denk (nee, weet bijna wel zeker) dat Platypussy student is en via z'n universiteit op een campus of in een studentenhuis een verbinding heeft. :9~

Verwijderd

Dat wil deze jongen ook wel eens weten.... :)

Verwijderd

Zo te zien Rijksuniveriteit Groningen.
Net zoals je in Twente een aso verbinding kunt krijgen, of bijvoorbeeld ACM, die Cistron ADSL via de tudelft heeft.
Maar ja, als je dat kunt krijgen, weet je over het algemeen dat je het kunt krijgen.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:59
In NL krijg je dan een E1 (2 Mbps, een T1 is 1,5 Mbps). Kosten richting de telco (KPN, Priority(UPC), Versatel): eenmalig een 5 duizen piek, daarna zo'n 4 mille per maand.

Daarbovenop komt dan het abo bij een internet provider. Voor een flatrate abo moet je ook denken aan een paar duizend piek per maand.

Prijzen zijn uiteraard afhankelijk van afstanden, gebruik, enz enz.

Het is niet voor niets dat mensen die bekend zijn met de werkelijke kosten van internet steeds lopen te verkondigen dat kabelgebruikers (en dergelijke) niet moeten zeuren :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:54
Ik zat vanmiddag weer eens aan het inet-en/netwerken in de UT en haalde daar 12,11 mb/sec.... 12,5 is het maximaal theoretisch haalbaar over een 100 mbps lijn (die ik binnenkort ook krijg) = c.a. 3x e3 en 2,5 keer t3 :7 en binnenkort krijg ga ik daar op kamers...

Wel lullig dat ze er sinds kort een datalimiet in hebben zitten van 50 gigabyte per week, nu kan je bijna niks meer downloaden... :(

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 14:55 schreef XElDiablo het volgende:
Wel lullig dat ze er sinds kort een datalimiet in hebben zitten van 50 gigabyte per week, nu kan je bijna niks meer downloaden... :(
Dit is een grapje hoop ik?

Verwijderd

T1 is gewoon duur en het is geen T1 maar E1 :)

Dus ligt eraan waar je woont tussen de 1500 a 8000 piek per maand voor de lijn. En dataverkeer moet je apart betalen in mbit/s kbit/s en/of gigabytes ed.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Op dinsdag 04 september 2001 09:29 schreef Pelle het volgende:

[..]

Ik denk (nee, weet bijna wel zeker) dat Platypussy student is en via z'n universiteit op een campus of in een studentenhuis een verbinding heeft. :9~
idd! :) 10Mbps roelt hard! *D

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:13

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Wel lullig dat ze er sinds kort een datalimiet in hebben zitten van 50 gigabyte per week, nu kan je bijna niks meer downloaden...
Tering man, ik downloadt nog niet 1s 25 MB per maand met mijn burgerlijke ISDN-lijntje, als je 50 GB per *week* zonodig er door heen moet pompen, vraag ik me toch echt af of je wel gezond bezig bent?

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:32

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 05 september 2001 12:39 schreef Nestor_ het volgende:

[..]

Tering man, ik downloadt nog niet 1s 25 MB per maand met mijn burgerlijke ISDN-lijntje, als je 50 GB per *week* zonodig er door heen moet pompen, vraag ik me toch echt af of je wel gezond bezig bent?
hehe of binnen een paar weken een heeeeeeel grote Warez en Mp3 collectie hebben *lol* Hmm..hoeveel schijfruimte heb je dan wel niet??? :) ben jij soms de trotste bezitter van een TerraServer ofzo *lol*

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Verwijderd

XElDiablo wrote
offtopic:
Sinds kort? Volgens mij is die limiet er al jaren. Vroeger was ie zelfs nog minder. Niet dat het zo'n probleem is om meer dan 50Gb/week traffic te hebben, ik zit gemiddeld op 75Gb, maar het mag officieel niet.

en dat voor 20 piek per maand...

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

gaat stiekem wel snel hoor
ik heb ook 100mbps lijntje naar mijn kamer in studentenhuis liggen, gemiddeld 1,5 MB/s
maar ik had gister kazaa een middagje aanstaan en toen gaf zonealarm aan dat ik 2200 MB sent data had :)
Dus ik denk dat je als je zoiets continu aan het staan (of een server hebt, zijn er genoeg in eindhoven) je wel aan 50 gig komt

• Thunder
  • Niet online
Op woensdag 05 september 2001 13:44 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

hehe of binnen een paar weken een heeeeeeel grote Warez en Mp3 collectie hebben *lol* Hmm..hoeveel schijfruimte heb je dan wel niet??? :) ben jij soms de trotste bezitter van een TerraServer ofzo *lol*
Brander?
DivX d/l branden en weer vrolijk doorpompen :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe snel is priority van UPC eigenlijk?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Op dinsdag 04 september 2001 15:18 schreef TwwT_Unexplained het volgende:

[..]

Dit is een grapje hoop ik?
50 gig per week.. dat is ruim 6 gig per dag.. ik weet niet wat voor verwend iemand jij bent, maar er zijn mensen (ik niet maar toch) die op een telefoonlijntje zitten en die doen 6 gig in een JAAR! en jij die dat ik een middagje met zo'n max snelheid, en jij ZEURT?!?Mag ik vragen of je wel goed bij je verstand bent?!

I want to live forever, so far.. so good.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 september 2001 18:38 schreef Warbringer het volgende:

[..]

50 gig per week.. dat is ruim 6 gig per dag.. ik weet niet wat voor verwend iemand jij bent, maar er zijn mensen (ik niet maar toch) die op een telefoonlijntje zitten en die doen 6 gig in een JAAR! en jij die dat ik een middagje met zo'n max snelheid, en jij ZEURT?!?Mag ik vragen of je wel goed bij je verstand bent?!
Ik denk dat je iemand verkeerd quote. :) Als je die reactie van TwwT goed begrijpt doelt ie op dat XElDiablo zegt dat ie niets meer kan downen, dus zeurt op een 50G/B limiet p/w.
Pagina: 1