Dag Allen, hierbij een build die ik gemaakt heb voor een vriend. Ik heb hem onderstaande vragen laten invullen voor jullie. Klein detail alle onderdelen moeten bij Megekko gekocht worden (reden is te lang om hier te typen).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen, waarbij ik graag wil genieten van goede en vlotte graphics. Alsook vaak gebruik van Photoshop en dergelijke Adobe software voor recreatieve doeleinden. Resolutie 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel geen desktop PC, dus alles moet nieuw aangekocht worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag een goede videokaart die minstens vlot 1440p aankan als ik game. De pc zal naast het gamen ook gebruikt worden voor gewoon gebruik waarbij er zeker een deftige processor in mag.
Het toestel moet toekomst gericht zijn, daarmee bedoel ik dat ik wil verder kunnen met dit toestel voor de komende 3 a 4 jaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee al wordt er geneigd naar AMD voor CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wil ik een medium tot kleine case, zo strak/minimalistisch mogelijk.
Ga je overklokken?
Niet onmiddellijk, enkel naar de toekomst toe indien nodig
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen, waarbij ik graag wil genieten van goede en vlotte graphics. Alsook vaak gebruik van Photoshop en dergelijke Adobe software voor recreatieve doeleinden. Resolutie 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel geen desktop PC, dus alles moet nieuw aangekocht worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag een goede videokaart die minstens vlot 1440p aankan als ik game. De pc zal naast het gamen ook gebruikt worden voor gewoon gebruik waarbij er zeker een deftige processor in mag.
Het toestel moet toekomst gericht zijn, daarmee bedoel ik dat ik wil verder kunnen met dit toestel voor de komende 3 a 4 jaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee al wordt er geneigd naar AMD voor CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wil ik een medium tot kleine case, zo strak/minimalistisch mogelijk.
Ga je overklokken?
Niet onmiddellijk, enkel naar de toekomst toe indien nodig
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 341,- | € 341,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X 12G OC | € 659,- | € 659,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact Black TG Dark | € 151,01 | € 151,01 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 102,55 | € 102,55 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x SHIFT ATX3.0 | € 141,06 | € 141,06 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 87,64 | € 87,64 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.735,88 | ||