Citronic cd6 ultima blanco (en toch) blauw verlichte display

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnOpst(h)andige
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-04 20:22
Mijn vraag
Na aankoop van de DJ set van Citronic:
● Citronic cd6 ultima = Dj controller + dubbele
cd 6 cd spelers.
● Citronic SM FX500 ultima, 4 channel
mengpaneel
Heb ik deze voornamelijk gebruikt met mijn laptop qua muziek draaien en af toe met cd's op de cd spelers. Althans van de twee spelers deed in het begin cd speler B(rechts) al moeilijk met t niet pakken van cd's (gewone originele óók niet). En A(linkse) de ene keer met horte en stoten en andere keer perfect.

Tot op zekere dag (2 weken geleden) de cd spelers niet meer opende en de Dj controller met z'n twee (wel) verlichte ledschermpjes een blanco display vertoonde....?!?
Nu ben ik vervolgens op zoek gegaan naar een of andere vermelding van evt service-desk en/of klantenservice telefoonnummer op internet maar dat bracht mij niet verder. Sterker nog, de moed zakte verder in mijn schoenen na het lezen van allerlei faillissementen en daarop volgende vage overnames, dat ik dacht laat ik t eerst toch maar weer eens proberen om via 't Tweakers forum meer te weten te komen of wellicht zelfs een mogelijk, passende probleem-oplossing te vernemen ?!? Wie weet !? Ik ben ook in de handleiding op zoek gegaan naar enige aanwijzingen en/of vermelding van bijv. 'n soort reset mogelijkheid. Maar ook dat bracht geen resultaat/oplossing . Iemand enige info die wellicht van kleine danwel grote of van énige waarde zou kunnen zijn...?!?

Bij voorbaat alvast enorme dank !!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je dat ding gekocht? Lijkt me je eerste aanspreekpunt. En hoe oud is het ding (ivm garantie)?

Er lijken verschillende bedrijven te zijn die citronic leveren. Bel er eentje en vraag naar de naam en het adres van de importeur desnoods om verder te komen.

Verder lijkt het me geen duur spul. Als het buiten garantie stuk is geef ik je weinig kans om het rendabel of break even te kunnen laten repareren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:47
Zie PB

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnOpst(h)andige
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-04 20:22
Beste tweakers die hebben gereageerd. ....dank jullie voor de moeite die jullie genomen hebben maar kan er verder erg weinig mee.
Zou het wellicht wat uitmaken als ik het zou adresseren in wat ruimere maar toch specifieke richting zoals bijv. Aan alle Citronic dj gear bezitters of gewoon S.O.S. Citronic Expert !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat er in die PB stond kan de rest niet lezen, en ook niet wat je verder met mijn suggesties gedaan hebt. Dus roept u maar ;)

Nieuw topic met de zelfde vraag heeft geen zin. Dit is een gevalletje garantie of ergens een reparateur zoeken, danwel nieuw kopen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)