Teams room verbinden met externe uitnodiging.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langhe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 17:40
We lopen tegen het volgende aan.

Als we zelf een Teams meeting opzetten en de Teams room (Yealink vc210 Android) ook uitnodigen werkt alles goed.

Maar als een collega een uitnodiging krijgt dan zit daar onze Teams room (Yealink vc210 Android) niet bij. Hoe kun je die dan toevoegen?
...
We hebben een vergaderruimte met een desktop PC en ook een Yealink vc210 op Android.
...

Overal vind ik alleen hoe ik hem moet koppelen als ik zelf de uitnodiging stuur.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Uitnodiging doorsturen? Of de organisator vragen.

Ik verplaats de vraag even van Serversoftware en clouddiensten naar de client-buren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Langhe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 17:40
F_J_K schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:14:
Uitnodiging doorsturen? Of de organisator vragen.
De Conference.room@xxx.nl heeft alleen een licentie Microsoft Teams Rooms standard.

ik zie hem wel staat in het lijstje maar als ik een meeting heb van buiten onze bedrijf kan ik hem niet toevoegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2o-QvrK9cFl61uJiDi9jkWAwqT0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LSWWJgwpUZLbEVGjSYGYX5FJ.jpg?f=user_large

Hoe stuur ik die dan door?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik dacht aan doorsturen van de uitnodigingsmail. Maar heb het niet geprobeerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:20

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De vergadering komt van extern, daar kun je inderdaad niet zomaar een Teams Room van jouzelf in toevoegen, dat dient de organisator te doen, maar zoals hier al opegmerkt, zou je de uitndoiging wel naar de Teams Room moeten kunnen doorzenden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/