Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou ik me pc willen upgraden richting de AM5 en ik zit er ook aan te denken om een nvidia rtx4070TI er in te monteren. Toekomst bestendig.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik game veel, vooral Apex legends, Daarnaast gebruik ik mijn pc ook voor werk doeleinde.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik momenteel in mijn pc heb zitten,
Heb wel 32GB RAM en 8 fans in plaats van 3. Wat meegenomen kan bespaart natuurlijk weer in de kosten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
RTX4070 gok ik wel zeker een nieuwe Moederbord en andere cpu, mijn water koeler zou op een am5 bordje moeten passen als ik de info goed heb gelezen. Een andere Powersupply zal ook wel een moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus is toch waar ik best blij mee ben en 100% zou ik bij AMD willen blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar goed werkt op mijn 34 Wide monitor en de komende 5 jaar niks hoef te upgraden.
Ga je overklokken?
Nee totaal niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Iemand wat tips kwa upgrade's? ben wel soort van thuis in de cpu's en gpu's echter zit ik vaak mee met de power supply. Hoe meer ideeén hoe beter.
Alle tips zijn welkom
Graag zou ik me pc willen upgraden richting de AM5 en ik zit er ook aan te denken om een nvidia rtx4070TI er in te monteren. Toekomst bestendig.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik game veel, vooral Apex legends, Daarnaast gebruik ik mijn pc ook voor werk doeleinde.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik momenteel in mijn pc heb zitten,
Heb wel 32GB RAM en 8 fans in plaats van 3. Wat meegenomen kan bespaart natuurlijk weer in de kosten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 124,97 | € 124,97 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Vision D-P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11D Razer Edition | € 158,99 | € 158,99 |
| 1 | Monitors | Gigabyte G27QC A Zwart | € 277,40 | € 277,40 |
| 1 | Monitors | Gigabyte G34WQC Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Waterkoeling | Lian Li GALAHAD 240 AiO ARGB Wit | € 132,05 | € 132,05 |
| 1 | Ventilators | Lian Li UNI FAN SL120, 3-pack, Wit, 120mm | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2E3200C16W | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Wit | € 127,92 | € 127,92 |
| 1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 530 (zonder heatsink) 500GB | € 62,01 | € 62,01 |
| Totaal | € 1.043,14 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
RTX4070 gok ik wel zeker een nieuwe Moederbord en andere cpu, mijn water koeler zou op een am5 bordje moeten passen als ik de info goed heb gelezen. Een andere Powersupply zal ook wel een moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus is toch waar ik best blij mee ben en 100% zou ik bij AMD willen blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar goed werkt op mijn 34 Wide monitor en de komende 5 jaar niks hoef te upgraden.
Ga je overklokken?
Nee totaal niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Iemand wat tips kwa upgrade's? ben wel soort van thuis in de cpu's en gpu's echter zit ik vaak mee met de power supply. Hoe meer ideeén hoe beter.
Alle tips zijn welkom
[ Voor 8% gewijzigd door SultanPindakaas op 09-08-2023 08:33 ]