Beste lezer, nu alvast bedankt dat je mee wil denken! Ik heb een bedrijf in videografie en bewerk mijn video s op deze pc. Omdat premiere pro maar bleef haperen heb ik besloten om alles in de pc te vervangen. Maar uit eindelijk heeft dit meer problemen opgeleverd dan verbeteringen.
Huidige onderdelen:
- intel i9 12th gen
- rtx 3070 gpu
- 64gb RAM ddr4
- MSI moederboard ddr4
- windows 11
- SSD Nvme
Ervaringen van de laatste tijd:
- een aantal keer een blauw scherm gehad met PFN_LIST_CORRUPT
- gewoon tijdens het bladeren in bijvoorbeeld bestanden staat ineens de muziek vast vervolgens begint alles te haperen en dan doet hij het na 20 seconden ineens weer
- windows geheugen diagnose service werkt niet en blijft hangen op niks hij begint niet eens
- gisteren deed firefox ineens niets meer en bleef maar fout rapporten verzenden
- sinds vandaag start hij helemaal niet meer. Het msi logo van het moederbord verschijnt en daarna blijft alles zwart.
Iemand enig idee? Alvast grote dank voor het mee denken!
Huidige onderdelen:
- intel i9 12th gen
- rtx 3070 gpu
- 64gb RAM ddr4
- MSI moederboard ddr4
- windows 11
- SSD Nvme
Ervaringen van de laatste tijd:
- een aantal keer een blauw scherm gehad met PFN_LIST_CORRUPT
- gewoon tijdens het bladeren in bijvoorbeeld bestanden staat ineens de muziek vast vervolgens begint alles te haperen en dan doet hij het na 20 seconden ineens weer
- windows geheugen diagnose service werkt niet en blijft hangen op niks hij begint niet eens
- gisteren deed firefox ineens niets meer en bleef maar fout rapporten verzenden
- sinds vandaag start hij helemaal niet meer. Het msi logo van het moederbord verschijnt en daarna blijft alles zwart.
Iemand enig idee? Alvast grote dank voor het mee denken!