Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
hallo,

ik ben op zoek naar een hartslag monitor. er is veel op de markt, en zie het bos door de bomen niet.
ben niet zo jong en niet zo goed mee met die dingen.

ik zoek iets waarbij de hartslag kan gemeten worden door het horloge zelf (op de pols via licht) en ook mogelijk is met een borstband; liefst op ant+ ; geen wifi of bluetooth als het kan.

de horloge of iets zoals polar (dedicated harstlagmeter) zou het een hele dag moeten volhouden en de hartslag registeren. liefst enkel opslag op het toestel zelf, geen cloud opties of externe apps.
de data graag inleesbaar zijn via computer, graag via kabel verbinding en software die op linux kan.

het hoeft helemaal geen nieuwe horloge te zijn, mag iets ouder model zijn.

kortom enkel registratie van hartslag is nodig, liefst voor minimum 16h; data via kabel naar linux software; en zo goedkoop mogelijk.

dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tegenwoordig kan zo'n beetje elke nette smartwatch of activity-tracker dat wel. Gewoon even zoeken in de pricewatch. categorie: Smartwatches
Als het puur om hartslag gaat, lijkt me een activity tracker de betere keuze. Die zijn goedkoper dan een smartwatch.
Als het echt goedkoop moet: uitvoering: Xiaomi Mi Band 7 Zwart (Zwart)
Maar zoals gezegd, er zijn honderden producten die min of meer hetzelfde doen. Software op Linux ga je weinig tegenkomen trouwens.

[ Voor 34% gewijzigd door Microkid op 08-08-2023 21:19 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
dank voor links
ik zal er eens flink doorzoeken