Das vrij normaal hoor.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
mijn is ong 23 grade op dit moment..
schommelt beetje <-- ligt aan me casefans aan of uit.. allemaal aan of helft enz
schommelt beetje <-- ligt aan me casefans aan of uit.. allemaal aan of helft enz
Wat voor een kast heb je?
Heb je er extra case fans inzitten? word de warme lucht bij je processor wel afgevoerd naar buiten etc?
Heb je er extra case fans inzitten? word de warme lucht bij je processor wel afgevoerd naar buiten etc?
35C is normaal. Als je wat casefans momnteert zal het waarschijnlijk wel wat zakken. De mijne is 28C op het moment, heb 2 extra casefans.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
22 graden
hier
Geen inspiratie
Ehm, is de mobo-temp belangrijk dan??
M'n bp6 kan soms wel 56 graden worden, en daarbij blijft alles vrolijk doordraaien
Enne, 35 graden zegt mij niet veel.. Op m'n hobbykamer is de omgevingstemperatuur al 30 graden, dus dan valt 35 best wel mee..
M'n bp6 kan soms wel 56 graden worden, en daarbij blijft alles vrolijk doordraaien
Enne, 35 graden zegt mij niet veel.. Op m'n hobbykamer is de omgevingstemperatuur al 30 graden, dus dan valt 35 best wel mee..
Deze temps had ik ook tijdens de hittegolf, maar volgens mij maakt het niks uit dat de mobo zo warm wordt.
Maar je kan altijd nog een casefan of 2 in je kast plaatsen, dan is je CPU ook meteen koeler.
Die dingen kosten iets van 15,- piek.
Maar je kan altijd nog een casefan of 2 in je kast plaatsen, dan is je CPU ook meteen koeler.
Die dingen kosten iets van 15,- piek.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
dan is je airflow niet echt superOp dinsdag 04 september 2001 15:47 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Zoals je onderin kunt zien dat ik een Aopen HX08 heb met 3 80*80 fans er in heb zitten
btw. heb ie ook 1 boven de voeding?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Pagina: 1