Ok... met veel voorgaande topics in het achterhoofd heb ik de afgelopen uren (halve dag) geprobeerd om mijn nieuwe Creative Live! 5.1 (OEM) op mijn systeem actief te krijgen. De kaart kon geinstalleerd worden... echter zo snel als ik de LiveWare installeer..... slaat de PC muurvast bij het laden van Windows (vlak nadat ik ben ingelogd in het netwerk, maar dit terzijde). Haal ik alle drivers + kaart in configscherm weg en reboot... dan start ie weer door. Hij kan gewoonweg niet stabiel draaien. Dus... de laatste BIOS (2.9 voor de MSI K7T Pro 2) van de MSI-site afgeplukt en geflasht. Zonder resultaat. Ook het verschuiven van de kaart tussen de PCI-sloten heeft geen effect.
Hoe krijg ik deze kaart stabiel in dit systeem (Duron 800, MSI K7T Pro 2, 256 RAM, Asus V7100T). De VIA KT133 chipset zal hier wel een rol spelen, maar hoe los ik dit nu echt op.
De VIA 4-in-1 drivers staan ook gewoon geinstalleerd. Heeft iemand tips??? Het KAN toch gewoon niet dat dit echt niet compatibel met elkaar is???????
Hoe krijg ik deze kaart stabiel in dit systeem (Duron 800, MSI K7T Pro 2, 256 RAM, Asus V7100T). De VIA KT133 chipset zal hier wel een rol spelen, maar hoe los ik dit nu echt op.
De VIA 4-in-1 drivers staan ook gewoon geinstalleerd. Heeft iemand tips??? Het KAN toch gewoon niet dat dit echt niet compatibel met elkaar is???????
Jaap