Foutcode 002 ; mijn Ziggo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkooistra
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2023
We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer. Fout code: 002

Deze foutmelding krijg ik als ik in wil loggen op mijn Ziggo.
Al dagen kan ik voor een kennis zijn mail-wachtwoord niet aanpassen nadat Ziggo zijn mail heeft geblokkeerd na verdachte transacties. Bij klantenservice van Ziggo hebben ze geen idee hoe lang dit nog gaat duren. Ze hebben een nieuwe klantensysteem en daar hebben ze problemen mee schijnbaar. Nou lekker dan!

Wat te doen?

Wie kan mij helpen???

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Die foutcode kom je bij zoeken vaak voor en heeft dan wat met (ontbrekende) account-activatie te maken. Na een blokkade bij verdachte mailtransacties lijkt me dat ook niet zo vreemd. Bij posten op het Ziggo forum reageert een moderator meestal wel. Maar misschien dat @Ziggo-Webcare hier ook wat kan betekenen. Webcare kan zaken de juiste prioriteit geven als het via de helpdesk niet lukt.

Een gewone gebruiker zal je niet kunnen helpen bij het opheffen van een accountblokkade. Mogelijk dat het wel helpt om alvast te kijken of er een valide reden was voor een blokkade, om nieuwe problemen voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even de tag gefixt @VodafoneZiggo (hopelijk doet deze het wel)