Mik carrier plate / bagagedrageradapter past niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartTW
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb een Mik carrier plate gekocht voor op mijn elektrische fiets. Helaas past de bevestiging niet doordat de accu in de weg zit voor de bevestiging. Het omcirkelde gedeelte op de foto leunt op de accu. Heeft iemand een idee hoe ik dit toch passend kan maken. Alvast bedankt voor jullie hulp!.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPwnVsZmKMZDP7ZF0biqm4vBn1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRERGRIBsmXgVq71juKv2Qv9.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 19:37
Kun je een een foto van de situatie maken? Ik denk je die nokjes niet zondermeer weg kunt halen, daar klemt het geheel op verwacht ik.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartTW
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 01-09-2023
Nee inderdaad de nokjes kunnen niet zomaar weggelaten worden omdat hij klemt op de stangen van de buitenkant van de bagagedrager. Ik heb geprobeerd een foto te maken van de situatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6LKl7RIuUk26wHGbcwQ8ToscBI=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/V3WO03FabeTFAGz0J4JFyXzM.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 23:31
waarom zouden de binnenste nokjes niet weggelaten kunnen worden, de buitenste ijn krom en klemmen op de stangen ALS ze strak zitten, dat is de vraag of dat goed lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-09 21:25
Natuurlijk klemt dat niet zo strak vast, hoe wou je hem er dan ooit op krijgen?

Als je aan de carrier vast zit, zou ik gewoon het onderste stukje van die nokken af slijpen, schuren of wat dan ook. Zo te zien hoef je er maar een paar mm af te halen. Dan functioneren de nokken ook nog wel.

Of iets anders kopen natuurlijk. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door WEBGAMING op 07-08-2023 18:18 ]