Beste mede-tweakers,
Ik heb de afgelopen tijd alles voor een server bij elkaar gesprokkeld van verschillende mede-tweakers. Maar ik krijg het niet aan de praat. Als ik de power button pins doorverbind (of de power button aansluit en indruk) draaien de power supply en cpu fan heel even en het 'cpu' mobo ledje flitst even en dan is alles weer uit.
Moederbord kaal op de doos met CPU, RAM en koeler geinstalleerd, en alsnog hetzelfde. CPU opnieuw geseat, same.
De powersupply heeft gewerkt op een andere mobo/cpu combo, totdat die cpu de geest gaf.
Zie ik iets over het hoofd? Alles zou samen moeten werken volgens mij?
Kan ik nog iets proberen? Of is de conclusie gewoon CPU overleden?
Bedankt voor het meedenken!
uitvoering: MSI MPG Z490 Gaming Plus
uitvoering: Intel Core i3-10100T Tray
uitvoering: Corsair ValueSelect CMV16GX4M1A2400C16
uitvoering: Seasonic Platinum Series 660 Watt
Ik heb de afgelopen tijd alles voor een server bij elkaar gesprokkeld van verschillende mede-tweakers. Maar ik krijg het niet aan de praat. Als ik de power button pins doorverbind (of de power button aansluit en indruk) draaien de power supply en cpu fan heel even en het 'cpu' mobo ledje flitst even en dan is alles weer uit.
Moederbord kaal op de doos met CPU, RAM en koeler geinstalleerd, en alsnog hetzelfde. CPU opnieuw geseat, same.
De powersupply heeft gewerkt op een andere mobo/cpu combo, totdat die cpu de geest gaf.
Zie ik iets over het hoofd? Alles zou samen moeten werken volgens mij?
Kan ik nog iets proberen? Of is de conclusie gewoon CPU overleden?
Bedankt voor het meedenken!
uitvoering: MSI MPG Z490 Gaming Plus
uitvoering: Intel Core i3-10100T Tray
uitvoering: Corsair ValueSelect CMV16GX4M1A2400C16
uitvoering: Seasonic Platinum Series 660 Watt