Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC2023
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartwatch/sportuurwerk, en vind momenteel enkel de fitbit sense white echt mooi (ben een vrouw). Deze kan ik ook vinden voor 170 euro, en dat is ook zowat het max dat ik eraan wil uitgeven. Nu zie ik wel dat deze reeds op de markt is gekomen in 2020, dus die is eigenlijk al 3 jaar oud.. is het dan nog ok om zulk uurwerk te kopen aub? Nieuwere versies zijn er namelijk niet in de witte versie, zijn ook duurder en het kader is net iets anders de sense is hoekiger wat ik veel mooier vind, en in goudkleur (vind zilverkleur ook niet mooi bij zo'n uurwerk) Het enige punt waar ik over struikel is dat die al 3 jaar op de markt is, ik bedoel naar updates of zo, dat die nog wel lang zal kunnen meegaan of niet? Of is dat niet zoals bij smartphones en tablets ed..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De "blauwe" Sense 2 lijkt toch behoorlijk vergelijkbaar: uitvoering: Fitbit Sense 2 Goud (Blauw, Wit)

Een nieuwer enigzins vergelijkbaar model is de (goedkopere) GTS 4 mini: uitvoering: Amazfit GTS 4 mini Zilver (Wit)

Ook de duurdere Garmin Venu 2 Sq heeft een vergelijkbaar model: uitvoering: Garmin Venu Sq 2 (Wit)

Qua updates lijkt het al voorbij te zijn (laatste update is van maart 2022), maar het is maar de vraag of dat een probleem gaat zijn. De meeste functionaliteit op een Fitbit Sense is niet afhankelijk van updates en zolang de smartphone app het apparaat blijft ondersteunen zal ook op de smartwatch alles blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:22
Ik gebruik al jaren, en nog steeds de sense. Onlangs de optie gehad om te upgraden (garantie geval) naar de Sense 2. Het was mij het prijsverschil niet waard.

Zou hem zo opnieuw kopen.
Inmiddels ruim 1.75 jaar in gebruik zonder merkbare degradatie van accu of andere zaken.