Toon posts:

ISO files.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mooie klotezooi.
Wil ik Mandrake Linux downloaden, had ik gister al de verkeerde had ik vandaag dan eindelijk de ISO files gedownlaode.
Heb ik in totaal 2 ISO files gedownload met allebeide een grote van meer dan 600 mb, kan ik het niet op cd krijgen.
Er zit een readme file bij die precies zegt wat ik moet doen en dat is vrij simpel, ik gebruik Nero en die staat er ook nog tussen bij "how to burn image with Nero".
Nou dan doe je dat dus en dan kom je bij het venster waar je jouw *.ISO file moet weghalen en dan krijg je keurig dat venster met instellingen van de beeld trailers e.d.
en dan doe je ok.
Maar dan krijg ik er dus helemaal niets voor, dan ziet het er het hetzelfde uit alsof je niets gekozen hebt.
Hij moet dan het branden schermpje geven maar dat doet hij niet.
Heb ik iets vergeten of weet iemand anders een veel beter programma om die *.ISO om te zetten op een cd-rom?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je wel de volledige versie van Nero? Het lijkt wel of je gewoon de demo van www.nero.com hebt afgehaald..

Anders kun je ook gewoon ander brandwaar nemen zoals CloneCD, CDRWin, FireBurner, EasyCD, etc..

Verwijderd

Ik gebruik altijd FireBurner voor het fikken van al mijn ISO-files (ISO, BIN, etc)... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 08:06 schreef BalusC het volgende:
Heb je wel de volledige versie van Nero? Het lijkt wel of je gewoon de demo van www.nero.com hebt afgehaald..

Anders kun je ook gewoon ander brandwaar nemen zoals CloneCD, CDRWin, FireBurner, EasyCD, etc..
Ja het is een kopie van de gewone versie, want ik kan registreren e.d.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:06
Nero 5.4.4.0:

* File -> Burn Image...
* Zet 'Files of Type' op 'All Files (*.*)'
* Selecteer de .ISO en klik 'OK'
* Je krijg scherm met 'Foreign image settings', klik gewoon 'OK'.
* Je krijgt 'Write CD' scherm
Bij 'Burn'-tabblad 'Write', 'Finalize CD' en eventueel 'Disc-At-Once' aanvinken, de rest uitzetten.
* Op 'Write' klikken...

Zou moeten werken, zo burn ik ook een hoop ISO's...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Andere opties : Easy CD Creator, die kan standaard ISO images branden, of nog beter : cdrecord onder linux, works every time :)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 18:59
Ik ben zelf een newb met isos. Heb ze met nero, fireburner, cdrwin en andere tools gebakken en ging toch wel eens mis of het pakket vroeg allerlei dingen waarvan ik niet wist wat te antwoorden.

Toen vond ik Daemon tools. Dat installeer je en vervolgens krijg je een virtuele cdrom drive waarin een iso kan openen. Het is alsof je de cd hebt en die in een extra cdrom speler zit.

Dan gewoon naar nero en cd kopieren. Source is de nieuwe virtuele cdrom drive en dan gewoon 1 op 1 naar je brander.

Geen foute cd meer gemaakt!

het pakket is ook heel makkelijk weer te (de)installeren dus ik installeer het altijd alleen maar 'even' als ik een iso bak.

http://www.daemon-tools.com/

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 18:11 schreef ironx het volgende:
Nero 5.4.4.0:

* File -> Burn Image...
* Zet 'Files of Type' op 'All Files (*.*)'
* Selecteer de .ISO en klik 'OK'
* Je krijg scherm met 'Foreign image settings', klik gewoon 'OK'.
* Je krijgt 'Write CD' scherm
Bij 'Burn'-tabblad 'Write', 'Finalize CD' en eventueel 'Disc-At-Once' aanvinken, de rest uitzetten.
* Op 'Write' klikken...

Zou moeten werken, zo burn ik ook een hoop ISO's...
Kan je de iso niet gewoon renamen van naam.iso naar naam.rma?

Ik ken namelijk iemand die dat altijd doet zonder problemen.
Pagina: 1