Ik ben momenteel een headset aan het verkopen. Hierin heb ik allerlei vragen beantwoord die deze tweaker mij gevraagd heeft. Tot op het punt van de bon na. De tweaker heeft mij gevraagd om vooraf de bon te delen. Om de tweaker tegemoet tekomen heb ik een deel van de factuur gedeeld. Hierin heb ik de persoonsgegevens weg gelaten. Ik heb de tweaker tot dat laatste punt voorzien van alle informatie die opgevraagd is. De tweaker stond erop om de factuur toch volledig in te zien. Dit heb ik geweigerd en heb van de verkoop afgezien. Kort daarna heb ik een negatieve beoordeling ontvangen van de tweaker terwijl ik de tijd heb genomen om alle vragen te beantwoorden. Hierin liegt de tweaker en geeft hij aan dat hij van de verkoop heeft afgezien, terwijl ik dat juist had gedaan. Ik kan de volledige chat ook op verzoek delen. Graag zie ik dat de beoordeling gewijzigd/verwijderd wordt.
Daarboven krijg ik een opmerking:
Maar dat is ook het probleem met volk zoals jou, het licht altijd aan iemand anders en nooit ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Daarboven krijg ik een opmerking:
Maar dat is ook het probleem met volk zoals jou, het licht altijd aan iemand anders en nooit ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
[ Voor 14% gewijzigd door Ilias1991 op 07-08-2023 11:53 ]