Ik gebruik nu ongeveer een 2-tal jaar een Logitech m720. Ik ben er op zich vrij tevreden van, maar de rubberen coating begint op 2 plaatsen reeds af te 'brokkelen'. Dat oogt niet alleen lelijk, maar is ook oncomfortabel aan de handen. Ik ben dus op zoek naar een vervanger, maar dan zonder rubberen coating (zodat er niet elke 2 jaar een vervanger nodig is).
Mijn verlanglijstje:
- Bluetooth (nee, geen andere draadloze standaarden)
- Kan wisselen tussen meerdere apparaten (liefst met een knopje dat niet aan de onderzijde van de muis zit)
- Geen rubber
- AA(A) batterijen of een interne batterij die goed verkrijgbaar en vervangbaar is
- Sideways scrolling en forward- & back-knoppen zijn mooi meegenomen
Ik gebruik de muis ook voor mijn werk, dus gamerlooks vermijd ik liever. Prijs is niet zozeer een issue als er aan al mijn eisen voldaan kan worden.
Ik heb reeds naar meer premium muizen gekeken (zowat alle recente entries in de Logitech Master reeks, de Razer Pro Click, de Microsoft Precision Mouse), maar die bevatten allemaal een rubberen coating en de batterijen zijn ook allemaal niet eenvoudig vervangbaar.
Kent er iemand een goede vervanger?
Mijn verlanglijstje:
- Bluetooth (nee, geen andere draadloze standaarden)
- Kan wisselen tussen meerdere apparaten (liefst met een knopje dat niet aan de onderzijde van de muis zit)
- Geen rubber
- AA(A) batterijen of een interne batterij die goed verkrijgbaar en vervangbaar is
- Sideways scrolling en forward- & back-knoppen zijn mooi meegenomen
Ik gebruik de muis ook voor mijn werk, dus gamerlooks vermijd ik liever. Prijs is niet zozeer een issue als er aan al mijn eisen voldaan kan worden.
Ik heb reeds naar meer premium muizen gekeken (zowat alle recente entries in de Logitech Master reeks, de Razer Pro Click, de Microsoft Precision Mouse), maar die bevatten allemaal een rubberen coating en de batterijen zijn ook allemaal niet eenvoudig vervangbaar.
Kent er iemand een goede vervanger?