Spotjes woonkamer bij nieuw kozijn. Wat is mooi?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bboulonois
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-08-2023
We hebben een nieuw kozijn laten plaatsen en nu wilden we gelijk ook spotjes plaatsen. Er zitten er nu 3 in, maar we twijfelen heel erg over de plek. Nu zijn het 4 gelijke vakken. En dan met name of we korter op de muur moeten zitten.
De radiator gaat naar rechts, op de andere muur. Op de plek van de radiator komen gordijnen (van rechts naar links en links het hoekje om). Wie kan ons adviseren qua afstanden/afmetingen etc?

Van links naar rechts is de afstand 4.10m. Zie foto's.
We hebben 3 of 4 spotjes. Inbouwspot Modena 3W 2700K wit 12V.

Jullie advies is meer dan welkom! Dank je wel!
Groet, Bianca

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgAW4BZU8uUgN7L-OBcrvSzesZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSwPjg4dRflCW4MEGlq11FsN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1DxzeqRzunzCTx1k4iPD-l5-_RE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VvW1jKrEH2JkaHsKQaNy9qTg.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:14
Het makkelijkste is ze gewoon aansluiten en kijken hoe het eruit ziet. Ik zie al kabel hangen, dus het aansluiten is zo gedaan. En je kan ze ook gewoon weer demonteren als de stucadoor langskomt.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-01 21:08
Het gaat er ook niet om wat de random Tweaker mooi vindt, maar wat jij mooi vindt. Vanaf een foto is het lastig beoordelen, maar het valt en staat met de rest van het licht in de woonkamer. Ikzelf vind het fijn als het licht in een woonkamer een beetje van verschillende kanten komt, maar sommige mensen vinden 1 centraal punt juist weer mooier.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52

Marc H

- - Is wakker - -

Hoe ga je de ruimte gebruiken?

Want, om maar wat te zeggen, als er een bank links komt te staan met de rug naar het enkele raam met een koffietafel ervoor zijn spotjes daar waardeloos.

Mijn tip, kijk niet alleen naar de vormgeving, maar ook praktisch. Waar heb je straks licht nodig?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.