Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil heel graag jaren vooruit met mijn PC. Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor gamen en toch ook wat werk gerelateerde dingen, waarbij alles echt snel moet werken. Ik heb een hekel aan sloomheid of wachttijden.
Ik hou niet van tussentijds upgraden en gedoe daarmee, ik betaal liever nu even een grote klapper zodat ik jaren vooruit kan. Ik weet dat dat niet het efficiëntste is, maar c'est ca. Dit heb ik 9 jaar geleden ook gedaan en tot nu toe altijd plezier van gehad, maar dit oude beestje is nu echt aan het einde van zijn Latijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3.000 euro
Ik heb Windows, Samsung EVO 870 4TB SSD, monitoren, audio boxen, keyboard en muis. Het gaat echt om de PC an sich.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, toch enigszins NVIDIA fan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niet per se uit. Grootte van de PC ook niet.
Ik wil wel graag een stil systeem in verband met de woning.
Ga je overklokken?
Nee, wil ik niet mee bezig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat iemand even checkt of dit systeem op deze manier allemaal past met elkaar. Werkt het goed samen, past alles in de kast, werkt iets elkaar niet tegen, passen alle pinnetjes, etc. Ik heb samen met een maat dit systeem samengesteld, maar ik ben verder niet echt een die-hard IT-kenner, dus ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Mocht er nou echt iets zijn van hier betaal je belachelijk veel te veel voor, mag dat of course benoemd worden. Maar, geld is niet per se de bottleneck, het is na 9 jaar ook een leuk cadeautje aan mijzelf
Waaraan ik zat te denken was:
Thanks!
Ik wil heel graag jaren vooruit met mijn PC. Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor gamen en toch ook wat werk gerelateerde dingen, waarbij alles echt snel moet werken. Ik heb een hekel aan sloomheid of wachttijden.
Ik hou niet van tussentijds upgraden en gedoe daarmee, ik betaal liever nu even een grote klapper zodat ik jaren vooruit kan. Ik weet dat dat niet het efficiëntste is, maar c'est ca. Dit heb ik 9 jaar geleden ook gedaan en tot nu toe altijd plezier van gehad, maar dit oude beestje is nu echt aan het einde van zijn Latijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3.000 euro
Ik heb Windows, Samsung EVO 870 4TB SSD, monitoren, audio boxen, keyboard en muis. Het gaat echt om de PC an sich.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, toch enigszins NVIDIA fan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niet per se uit. Grootte van de PC ook niet.
Ik wil wel graag een stil systeem in verband met de woning.
Ga je overklokken?
Nee, wil ik niet mee bezig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat iemand even checkt of dit systeem op deze manier allemaal past met elkaar. Werkt het goed samen, past alles in de kast, werkt iets elkaar niet tegen, passen alle pinnetjes, etc. Ik heb samen met een maat dit systeem samengesteld, maar ik ben verder niet echt een die-hard IT-kenner, dus ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Mocht er nou echt iets zijn van hier betaal je belachelijk veel te veel voor, mag dat of course benoemd worden. Maar, geld is niet per se de bottleneck, het is na 9 jaar ook een leuk cadeautje aan mijzelf
Waaraan ik zat te denken was:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 438,17 | € 438,17 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-F GAMING WIFI | € 244,- | € 244,- |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.487,- | € 1.487,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 129,93 | € 129,93 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 162,59 | € 162,59 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 97,70 | € 97,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.737,91 |
Thanks!
[ Voor 42% gewijzigd door Toesoeh op 06-08-2023 19:56 ]