Gedoe met Orcon bedieningsunit (ventilatie)

Pagina: 1
Acties:

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik hoop dat er hier meer ervaringsdeskundigen zijn van de Orcon ventilatiespul, dus een aantal vragen hierover:

1) de bedieningsknop van de "Orcon CO2 bedieningssensor 15RF" gaat vrij zwaar, hoe is deze soepeler te krijgen met een tweak?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4diG4DmI7Vij3Dp3YDZiWd-siMY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iqGxRZvw7Lur4Mcj9E4Ex4hg.jpg?f=user_large

2) Als ik een stand selecteer; zoals stand 2 of 3, gaat deze automatisch weer naar "auto" na een aantal uur. Weet iemand hoeveel uur dat precies is, en of dit uit te schakelen is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DH2s_DME_mVRJDSQ3p2OUU-Gv-4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/psYYe6rrNbxzwf91Ev5LtUgA.jpg?f=user_large

3) Werken de twee verschillende bovenstaande units met elkaar of moet je perse dezelfde units hebben als je er meerdere wilt hebben? Iemand die beide verschillende units werkend heeft?

• JMb91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-12-2025
Met de dipswichen kan je hem in een stand instellen waar hij dan altijd in blijft staan.
Even de handleiding raadplegen..
Daar staan nog veel meer instellingen in.
Verder kan er wel 2 bedoeningen op 1 unit ,

Mvg Martin

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:49
Bij mij gaat de bediening ook zwaar overigens.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Hondjeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:24
Het gedrag van de standen is afhankelijk van de afstandsbediening. Met de co2 bedieningsunit blijft de box bijvoorbeeld 60 min in stand 1, 2 of 3 draaien. Terwijl de andere afstandsbediening een timer functie heeft. Staat allemaal uitgelegd in de handleiding die je op de website van Orcon kunt vinden.