nieuwe GP3 2001 pack

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
hier een rechtstreekse link naar een 85 mb file voor 2001 update met alles erop en eraan........alesi/frentzen wissel zit er zelfs al in:

http://www.grandprix3.com/includes/download.php?softwid=723&url=ftp://ftp.freenet.de/pub/4players/grand-prix-3/gp3/gp3update/GP3Update2001.exe

nu was mijn vraag of iemand deze al heeft uitgetest en misschien wat foto's kan posten????

want ik wil niet mijn gp3 naar de klote helpen misschien valt het wel heel erg tegen

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

bestond dit niet al heel erg lang of heb ik nou een verkeerde update in mn hoofd...zoek het es op zou ik zeggen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 21:19

Klippy

Still Game

Map kopieren, update eroverheen, GP3 verkloot, oude map terug.

Toch schijfruimte zat :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Noedelsupke
Op dinsdag 04 september 2001 00:06 schreef LiquidSilver het volgende:
Map kopieren, update eroverheen, GP3 verkloot, oude map terug.

Toch schijfruimte zat :)
das nog eens een goeie tip :)

enne ik heb het hier dus over de nieuwe update.......is net uit

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Is dit zo'n all-in-one update? En zitten daar dan ook andere "vormen" van bolides in? Ik zoek al een lange tijd zo'n grote update....

En kan iemand hier dan ff screenies van posten? (!thumbnails) ;)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52
Op dinsdag 04 september 2001 00:04 schreef Demolition-Man het volgende:
bestond dit niet al heel erg lang of heb ik nou een verkeerde update in mn hoofd...zoek het es op zou ik zeggen
de vorige versie was geloof ik 3.1 en dit is alweer versie 4. Onder andere de stoeltjes wissel van alesi en frentzen zit er in....

Stay safe

• Noedelsupke
Op dinsdag 04 september 2001 09:16 schreef eXistence het volgende:
Is dit zo'n all-in-one update? En zitten daar dan ook andere "vormen" van bolides in? Ik zoek al een lange tijd zo'n grote update....

En kan iemand hier dan ff screenies van posten? (!thumbnails) ;)
de cockpit vorm is echt helemaal anders ja, maar niet echt mooi vond ik.........
ik had GP3 ff gekopieerd en op die kopie de patch uitgevoerd....heb het nu alweer verwijderd, niet dat deze patch zo dom is ofzo maar ik had het zelf net allemaal ietsjes mooier gemaakt zelf......maar ik heb dus geen screenies gemaakt |:(

wat mij heel erg opviel is dat het spel veel vloeiender ging ineens en minder Processor Occupation had dan mijn normale GP3 :? :? :?
niet kunnen ontdekken hoe dat nu kon???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

thx, nice pub (da's een ander board :D )

ik zal het straks eens proberen!
Pagina: 1