Wijziging user review - zafer94 Kidjuh

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-09 02:53
Ik heb een onterechte negatieve review gekregen van Kidjuh vandaag. Hij had me al eerder een absurde lowball van een bod gedaan op Marktplaats en vandaag heeft ie met zelfde motivatie een lowball gedaan. Ik denk dat het dezelfde persoon is vanwege de identieke motivatie van de lowball.

Ik reageerde initieel redelijk normaal op zijn lowball, vervolgens heeft ie mij meerdere keren beledigd in zijn reactie. Ik gaf een antwoord terug, een mildere reactie dan zijn beledigingen.

Vervolgens kreeg ik een negatieve review, we hadden geen overeenkomst en ik reageerde gewoon snel.

https://tweakers.net/gallery/705292/aanbod/

Ik vind mijn reputatie/feedbacks erg belangrijk op Tweakers, heb er bijna 8 jaar hard aan gewerkt.

Ik heb hem geen wraak feedback gegeven, omdatnik weet dat dat ook niet hoort.

Kunnen jullie aub de negatieve feedback van Kidjuh op mijn profiel van vandaag verwijderen en misschien zelfs ervoor zorgen dat hij niet meer in contact met mij kan komen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-09 02:53
@Microkid Hier is dan mijn topic die ik gisteren heb geopend. Ik zou het ook waarderen als hij mij niet meer zou kunnen berichten. Ik heb oprecht het idee dat het zo een '' Marktplaats Bully'' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@zafer94 De review is zo te zien al verwijderd. Ik sluit daarom dit topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.