Subwoofer aan te raden of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 896 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sab017
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-06 20:27
Mijn vraag
...Ik heb een set van Bowers en Wilkins 684 met reciever Yamaha RX-S600 , zou het eventueel aan te raden zijn om daar een soundbar ( Bose?)aan toe te voegen?afmetingen plaats is een 6 meter op 5 meter ( stuk living) met een Panasonic TV TX-L47 WT60E
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
We hebben helaas niet jou oren dus wij kunnen dus ook niet weten wat jou oren horen
Als je oren het nu plezierig vinden klinken dan ben je geen sub nodig anders wel
Geluid is heel persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:15
Hangt er vanaf wat je wil, ik heb mijn sub jaren geleden al weggedaan omdat mijn zuilen een voor mij voldoende geluid konden produceren.
Mis ik dan wat, ja echt wel maar aangezien het hier redelijk gehorige huizen zijn en de relatie met de buren voor mij belangrijker zijn dan diep laag bij een film was ik er zo uit.
Met gewoon muziek merk ik geen/amper verschil bij een film dus wel maar nogmaals voor mij is mijn huidige opstelling ruim voldoende.

Edit: ik was laatst bij mijn zus en 2 neefjes hebben beide een hele dikke sub aan een versterker hangen die alleen maar bas moet produceren. Voor de rest maakt het ze niet uit.
Niet voor films maar puur voor muziek.... nu ja muziek :X :? 8)7 |:(

Dit schijnt tegenwoordig bij de jeugd dus de maatstaaf voor kwaliteit te zijn |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Ad de Jong op 06-08-2023 13:17 ]

Mijn profiel op Discogs

• flyingdutchboy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-06 12:01
Ik heb de B&W CM9 en de DB4S subwoofer. Ik gebruik em enkel voor muziek. En ja, het klinkt mooier, de sub komt aanmerkelijker dieper dan de zuilen. En ja, gebruik em ook met name wanneer de buren niet thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:12
Een subwoofer die merkelijk dieper gaat dan je main speakers is altijd wel een aanrader zowel voor muziek maar zeker wel voor films.
Stelregel voor een subwoofer is eigenlijk: "Een subwoofer mag pas opvallen/gemist worden als hij er niet is".
Dus als je iemand kent die zijn subwoofer voor een uurtje wil uitlenen, kan je dat eens bij je thuis testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 11:46

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.