Wie is nog blij met zijn Game Boy Advance??

Pagina: 1
Acties:

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17
Wie van degene die een Game Boy Advance hebben gekocht is er nog blij mee en welk spel in het bijzonder?
Ik zou hem ook graag willen kopen met het spel mario kart erbij alleen vind ik hem best wel duur en denk ik dat hij na een week in de kast zal liggen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik ben er nog blij mij hoor.
En als spel om er bij te kopen raad ik thps 2 of gt advance aan, leuke spellen met goede graphics :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik ben er ook zeker nog :) mee!

Alleen wacht ik op nieuwe (leuke) spellen ;(

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ikke vind hem nog steeds roelleren mijn GBA paar dagen geleden nog BomberMan Tournament gekocht >:) vooral de battle mode blijf je spelen :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

ook ik ben nog dolblij met m'n GBA!
ik heb THPS2 en tot nu toe verveelt het nog zeker niet (komt misschien ook wel doordat ik hem niet op psx of pc heb)!

en ik blijf me verbazen over de kwaliteit van het beeld! :9~

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben zeer tevreden over mijn GBA :). Kan niet wachten op Mario Kart Super Circuit...

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog geen Advance games heb, ik ga straks eerst die Mario Kart titel kopen en dan weer verder sparen :). F-Zero lijkt mee ook gaaf :9~.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Creepy
  • Laatst online: 14:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GBA? Super! Nog steeds.. THPS2 en CastleVania zijn super!!! En ook crazy racers is super melig om te spelen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Er komen in zeer korte tijd nog veel meer spellen uit voor de gba ,die hele Mario serie word nog uitgebracht(of is al)

denken jullie dat ea-spellen uit gaan komen op de gba ,spellen like Fifa2002 ,Nba 2002??

Verwijderd

doe mij maar een Xbox...

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb hem tijdens mijn vakantie gekocht tegen de verveling als het ging regenen.
Ik heb Mario erbij gekocht en ik gebruik hem ook voor mijn oude spellen.
Cool dingetje, maar een accu is geen overbodige luxe.
Maar ik (en de rest van het gezin) ben er blij mee. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ikkuh...
Over 10 dagen heb ik ook Mario Kart: Super Circuit Advance
Yahoo...ps: wordt de release lijst van Nintendo niet meer bijgewerkt??? Iemand release lijst van NL???

• Whuzz
  • Laatst online: 15:18

Whuzz

Dodgeball!

Ben er ook nog steeds blij mee!
En maar w88 op Mario kart he... >:)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Nou ik ben wel blij met m'n GBA, maar ik wacht nu nog op echt leuke spellen, want tot nu toe is er niet echt iets denderends uitgekomen.

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Heb em vanaf dat ie uitkwam en nog steeds blijft het leuk. F-zero is cool, Mario is wel leuk(is gewoon mario2 van deNEs alleen dan wat mooier) Pinobee vind ik ZUIGEN, en die GBA en dat andere rally spel vind ik ook kloote..leuke graphics ja maar de gameplay.. het leek wel alsof ik outrun aan het spelen was op de C64, maar voor de rest BLIJFT HET LEUK

* KNETTER2000 speelt altijd op zijn werk als er weer es wat moet worden geinstalleerd.

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 04 september 2001 11:40 schreef WouteRF het volgende:
doe mij maar een Xbox...
Zo neem jij je enorm grote Xbox in de trein mee? :) Handige opmerking weer |:( En ja we hebben allemaal door dat je hopeloos aan het spammen bent (Die sig van je is ook leuk :) )

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 04 september 2001 13:54 schreef D³ het volgende:

[..]

Zo neem jij je enorm grote Xbox in de trein mee? :) Handige opmerking weer |:( En ja we hebben allemaal door dat je hopeloos aan het spammen bent (Die sig van je is ook leuk :) )
Je haalt me de woorden uit de mond :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

GBA rules big time nog steedsiee!!! Het enige goede Nintendo product is dan ook echt goed. Ik heb THPS2 en ik wacht op die Doom kloon en GTA3.

Kijk maareuz in het Intertoys Speelboek wat er uit gaat komen.

Bomberman is ook leuk. En ik wacht op de remake van Metal Gear Solid voor Advance.

Verwijderd

Ik heb hem indertijd gekocht met Super Mario, maar ik speel er nu eigenlijk nooit meer op. Koop denk ik binnenkort weer eens en nieuw spel(len).

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op dinsdag 04 september 2001 11:40 schreef WouteRF het volgende:
doe mij maar een Xbox...
Nee maar ben jij het echt Wouter X-boX verjaagt van LQD forums en daarna toch maar weer terug gekomen :P
Zoniet sorry dan heb ik de verkeerde :+ zo ja heb ik maar 1 woord zielig
Op dinsdag 04 september 2001 13:54 schreef D³ het volgende:

[..]

Mooi gesproken stomme nutteloze propaganda opmerking voor de X-Box. GBA is het onderwerp !!!!!!!

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• itsoJ
  • Laatst online: 23-09-2025
ff een vraagje tussendoor:

Ik heb mario nu echt compleet uitgespeeld (levels, muntjes, eieren). Ik heb ergens (volgens mij hier) gelezen dat je dan met Yoshi kan gaan spelen, maar dit heb ik tot nu toe nergens kunnen vinden :(.
Is dit dus maar een sprookje of kan het echt??

Verwijderd

Tsja, eigenlijk heb ik geen id.

Meestal wordt er gezeg dat het zo tegenvalt dat er nix extra's bij zit behalve dn die eieren zoeken....op dezelfde site staat dan meest al tussen de codes ook dat als je alle eieren hebt dat je dan met Yoshi kan spelen.

Als je echt alle eieren hebt e.d. dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat het een leuk verzonnen verhaaltje was!

Wel jammer eigenlijk...leek me wel leuk om met Yoshi dan nog eens die levels door te spitten. Nintendo maakt zich er hier wel weer makkelijk af IMO. Mario World (Advance 2) zelfde verhaal. Pixelperfect zo'n beetje, maar de extra is (weer :O dezelde :Z ) Mario Bros. Geruchten gaan dat er een hele nieuwe (advanced) wereld in zou zitten...ben benieuwd of het weer zo'n "Yoshi"-verhaal wordt..... :?

Maar ff om antwoord te geven: Ja ik vind de GBA nog steeds Oppy-Toppy, helaas is dezelfde spellen continu spelen niet erg opwindend en wacht dus ook ff met Castlevania op Magicien uit te spelen totdat ik er weer echt zin in heb.
Verder heb ik nog THPS2, F-Zero en Mario Advance. Alle spellen vind ik erg leuk, maar zoals met alle spellen moeten ze soms ff uit de grijze massa zodat je er weer volop van kan genieten. Kortom: Ook ik wacht op nieuwe GBA spellen zodat ik wat meer kan afwisselen.

PS is Bomberman in Single player ook een beetje leuk? Zit er nl. nog een beetje over te denken...lijkt me niet echt een spel dat je vaak zult spelen, behalve het multiplayer gedeelte (tegen de computer) uiteraard...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
op dit moment ligt ie op de plank omdat ik mario advance nu wel een beetje zat ben.
ik w8 nogsteeds op nieuwe spellen en natuurlijk $$$ om ze te kopen ;)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
mario cart is al in de winkel bij Discovery in Rotterdam, verse import kost: 199piek

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15:17
Bedankt voor de reacties jongens ben nu best wel overtuigd dat het een blijvertje is.
Vooral Mario Kart daar doe ik het ook voor want heb gehoord dat de speelbaarheid hetzelfde is als de snes en dat is toch echt mijn favoriete racespel.Vooral het driften als je de R of L knop indrukt(springen)!
En zowiezo de spellen van nintendo zoals :Zelda, Mario , Metroid, RPG's in het bijzonder.
Ik denk dat ik hem ga kopen zodra Mario Kart uit is.
Thnx!!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

heb nu ook zow gammel boy gehaalt maar wat een kut knopjes.

ik kan er niet mee gamen zonder me duimen te bleseren ik heb hem dan geruild voor met geld.

nee het gameboytje is niks voor mij!

Verwijderd

Ik vind mijn GBA niet zo interessant meer.... ik heb street fighter revival en mario kart....

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
http://www.ezoneasia.com/GBA2-024.htm

zijn deze dingen nog wat ?

...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02 20:50
Op woensdag 05 september 2001 12:00 schreef dtjiang het volgende:
http://www.ezoneasia.com/GBA2-024.htm

zijn deze dingen nog wat ?
Zie:
[topic=210559/1/100]
[topic=182294/1/100]
[topic=172404/1/100]

Hier kan je hem kopen: http://www.psxshop.nl/enter.asp?Show=News&CategoryID=176&CategoryName=GameboyAdvance
Alhoewel hij import ongeveer 250 piek goedkoper is ofzo..
Pagina: 1