Lezen alle mensen op Tweakers zo slecht de postings?
Jij schreef:
De optie die je gaf is dus totaal ongeschikt!
De optie die ik gaf ongeschikt?

Leer goed lezen! De optie die ik gaf is de beste in de gehele thread op het nadeel na dat het je Fl. 120 kost voor zo'n kaart, maar dan verder niets voor software.
Jij schreef:
Buiten dat is een geluidskaart van 120 gulden nooit perfect! (En iedereen die denkt dat een soundblaster live/ audigy een professionele kaart is is ook erg op de hoogte)
Dit is wat ik schreef:
Let wel: het signaal dat uit je draaitafel komt wordt niet goed herkend door een computer, dit houdt in dat je opname nooit zo is als deze hoort te zijn! Een manier om dit op te lossen is een Terratec kaartje te kopen welke het signaal omzet en zo resulteerd in een betere geluidskwaliteit. Dit kaartje is extern, aan te sluiten op je gameport. Op het kaartje zelf zit ook weer een gameport zodat je geen poort verliest zeg maar. Zo'n kaart kost ongeveer Fl. 120 en is zeker het geld waard.
Dit is géén geluidskaart, maar een kaart die speciaal is ontwikkeld voor de opnames vanaf een draaitafel. Ik heb nergens beweerd dat een gelluidskaart van Fl. 120 perfect is.
Jij schreef:
P.S. Waarom geef je mensen de illusie dat je verstand hebt van audio. Ik weet zelf ook niet alles maar jouw verhaal gaat echt helemaal nergen over!
Mijn verhaal gaat nergens over?

Luister, als optie geef ik aan Wave Studio te gebruiken welke gratis is. Daarbij een Terratec kaartje kopen welke gemaakt is voor opnames van plaat. En dan gaat het NERGENS over?
Ik geef mensen niet de illusie ergens wat van af te weten, ik vertel wat ik weet. Of dit de beste optie is weet ik niet, maar het is het beste wat ik ooit ben tegengekomen voor weinig. De illusie dat ik er verstand van heb roep jij zelf op aangezien ik daar geen uitspraken over heb gedaan.
Jij schreef:
De kwaliteit maakt niet zoveel uit? <snip> Als je direct van een platenspeler opneemt krijg je echt een heel erg verneukt signaal. <snip> Als je hiervoor wilt compenseren door het signaal harder te maken krijg je echt wel een berg ruis.
Dit heb ikzelf misschien niet helemaal soepel geschreven. Hier nogmaals wat ik in het kort al zo'n beetje schreef. Dat als je van een draaitafel opneemt dat het slecht(er) is heb ik wel geschreven, maar verneukt? Nee, ben ik het niet mee eens. Via een versterker kun je altijd opnemen op je systeem en dan is het aardig - en dat schreef jij ook in je laatste posting!
Ik kan echt pissed hierom worden dat mensen niet goed lezen en dat terwijl het zo simpel is...!
Not trying to pretend the enemy that I am.