Altijd laptops gehad maar ik wil terug overschakelen naar een desktop voor 1440p en meer bepaald naar Micro ATX voor gaming
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p en future proof systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €3k met scherm en keyboard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige muis, Razer Deathadder Elite
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Desktop PC, scherm en keyboard
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel laptops gehad dus ik ben daaraan gewend maar als AMD beter/goedkoper is als Intel sta ik zeker open daarvoor. Keyboard staat vast voor mij dat het van Steelseries moet zijn. ik heb in mijn laptop zo eentje zitten van dit merk en is gewoon geweldig vind ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zowiezo Micro ATX, ik heb wel een degelijk grote bureau maar ik wil niet immens veel ruimte opofferen en dan lijkt een Micro ATX systeem mij het interessantste. Ook las ik dat voor 1440p je best richting 27 inch scherm kijkt en dat neemt toch ook al een hoop plaats in beslag dus dat is nog een extra reden waarom ik richting mATX kijk.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Of de build die ik heb gemaakt goed is voor zeker 5j verder te kunnen en of ik andere onderdelen moet zorgen. Budget zit ik onder de €3k voorlopig en dat wil ik ook zo houden. Als er dingen ander of beter kunnen hoor ik dit graag van jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p en future proof systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €3k met scherm en keyboard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige muis, Razer Deathadder Elite
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Desktop PC, scherm en keyboard
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel laptops gehad dus ik ben daaraan gewend maar als AMD beter/goedkoper is als Intel sta ik zeker open daarvoor. Keyboard staat vast voor mij dat het van Steelseries moet zijn. ik heb in mijn laptop zo eentje zitten van dit merk en is gewoon geweldig vind ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zowiezo Micro ATX, ik heb wel een degelijk grote bureau maar ik wil niet immens veel ruimte opofferen en dan lijkt een Micro ATX systeem mij het interessantste. Ook las ik dat voor 1440p je best richting 27 inch scherm kijkt en dat neemt toch ook al een hoop plaats in beslag dus dat is nog een extra reden waarom ik richting mATX kijk.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Of de build die ik heb gemaakt goed is voor zeker 5j verder te kunnen en of ik andere onderdelen moet zorgen. Budget zit ik onder de €3k voorlopig en dat wil ik ook zo houden. Als er dingen ander of beter kunnen hoor ik dit graag van jullie
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-G GAMING WIFI | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB GDDR6X OC Edition | € 929,- | € 929,- |
| 1 | Behuizingen | DeepCool CH370 WH | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850-B Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Waterkoeling | ASUS ROG Ryuo III 360 ARGB White Edition | € 313,73 | € 313,73 |
| 1 | Toetsenborden | Steelseries Apex 5 (Azerty FR) | € 94,99 | € 94,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C36BBEAK2-32 | € 136,65 | € 136,65 |
| 1 | Voedingen | Silverstone DA850 Gold | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 89,49 | € 89,49 |
| Totaal | € 2.678,76 | |||
[ Voor 239% gewijzigd door Phille023 op 06-08-2023 12:20 . Reden: fout had gemaakt ]