Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zou eerder draaischerm of convertible oi..d. gebruiken en voelde me ook een beetje gelokt door de titel. Nu er foldables zijn (op de CES volgens mij ook laptops met een echt vouwscherm) zou ik dit inderdaad niet meer onder de categorie vouwscherm rekenen ondanks dat de fabrikant dit misschien zo wel noemt. De Vision Pro is bijv. ook gewoon een MX/VR/AR ding ondanks dat apple het als Spatial .... probeert te marketeren.
Gezien de bovenste reacties onder het artikel (20 van de 42) over dit punt gaan zijn er meerdere die er zo over denken, helaas leid het plaatsen van een reactie hierover daar af een inhoudelijke discussie over de inhoud van je artikel.
Gezien de bovenste reacties onder het artikel (20 van de 42) over dit punt gaan zijn er meerdere die er zo over denken, helaas leid het plaatsen van een reactie hierover daar af een inhoudelijke discussie over de inhoud van je artikel.
[ Voor 23% gewijzigd door jdh009 op 05-08-2023 16:53 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ik heb er omklapscherm van gemaakt, dat is inderdaad wel eenduidiger. Tnx voor de feedback
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook