Ik zoek een?
Speaker, versterker (en eventueel subwoofer als dit nodig is)
Wat is je budget?
Tussen de 1000-1400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren in de woonkamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Speaker opties (prijs per paar):
- Marantz PM6007 (€380)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoi hoi, drie jaar geleden stapte ik in de wereld van HiFi toen ik op zoek was naar een nieuwe koptelefoon. Ik overwoog toen om de Sony XM3s te kopen, maar door alle reacties op Reddit en Discord werd ik overtuigd om de HD 6XX te kopen. Daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. (Ondertussen heb ik ook de Moondrop aria’s en een Qudelix 5K gehaald voor onderweg)
Ik vond het nu tijd om ook de audio in de woonkamer te verbeteren. Maar ik zoek wat hulp bij het uitzoeken van goede kwaliteit speakers met hoge audio kwaliteit. En alles wat daarbij komt kijken. Zouden jullie mij daarmee kunnen helpen?
Speaker, versterker (en eventueel subwoofer als dit nodig is)
Wat is je budget?
Tussen de 1000-1400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren in de woonkamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Speaker opties (prijs per paar):
- KEF LS50 Meta (€1050)
- KEF Q350 (€300)
- Dali Spektor 2 (€260)
- Klipsch RP 6000F (€800)
- ELAC Debut 2.0 B6.2 (€320)
- Bowers & Wilkins 606 S2 Anniversary Edition (€400)
- Wharefedale Diamond 12.3 (€860)
- Marantz PM6007 (€380)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoi hoi, drie jaar geleden stapte ik in de wereld van HiFi toen ik op zoek was naar een nieuwe koptelefoon. Ik overwoog toen om de Sony XM3s te kopen, maar door alle reacties op Reddit en Discord werd ik overtuigd om de HD 6XX te kopen. Daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. (Ondertussen heb ik ook de Moondrop aria’s en een Qudelix 5K gehaald voor onderweg)
Ik vond het nu tijd om ook de audio in de woonkamer te verbeteren. Maar ik zoek wat hulp bij het uitzoeken van goede kwaliteit speakers met hoge audio kwaliteit. En alles wat daarbij komt kijken. Zouden jullie mij daarmee kunnen helpen?