Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrok24
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-01-2024
Het iemand ervaring met het merk chesto als beamer? https://www.bol.com/nl/nl...2Q.4_14.15.ProductPageUrl

De recensies kijken goed, maar misschien ook weer fake.. en verder niks te vinden over dit bedrijf. Lijkt overigens of al die goedkope beamer s uit de zelfde fabriek komen met een andere naam erop.. maar dat terzijde..

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10
Een beamer voor €200 zal nooit veel soeps zijn. Als het werkt, heb je al waar voor je geld. Werkt het niet, stuur je 't terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 05-08-2023 00:49 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totrro
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19-09-2023
Toevallig heb ik deze beamer al een tijdje.

Voor 200€ was ik stom verbaasd over hoe goed zo een goedkope beamer eigenlijk is.

Ik kijk netflix en speel voornamelijk games op de ps5 erop en ik heb 0 input delay. Iets wat ik wel verwacht had.

Dusja voor 200€ heb je echt een goed apparaat die voldoet aan wat je nodig hebt

Nu heb ik zelf duurdere beamers getest en zoveel verschil was er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
2 reviews op Amazon. Ook positief ( voor wat het waard is)

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:13

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Totrro schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:42:
Toevallig heb ik deze beamer al een tijdje.

Voor 200€ was ik stom verbaasd over hoe goed zo een goedkope beamer eigenlijk is.

Ik kijk netflix en speel voornamelijk games op de ps5 erop en ik heb 0 input delay. Iets wat ik wel verwacht had.

Dusja voor 200€ heb je echt een goed apparaat die voldoet aan wat je nodig hebt

Nu heb ik zelf duurdere beamers getest en zoveel verschil was er niet.
Duurder, hoeveel duurder? 300 euro of 2000 euro :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totrro
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19-09-2023
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:45:
[...]

Duurder, hoeveel duurder? 300 euro of 2000 euro :P.
Tussen de 500-1000€ in eerste instantie en op aanraden van een vriend heb ik naar de chesto beamer gekeken.

Ik weet niet hoe ze het doen maar het is ze aardig gelukt haha ik ben in ieder geval super blij en vooral voor zo een prijs😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gi4nt
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08-2024
Hoi Myrok24,

Misschien een wat late reactie. Maar wij hebben de beamer nu zo'n half jaar in gebruik en zijn er erg tevreden over. Eigenlijk met niet zo'n goed onderhoud betreft de filter :$ , presteert ie erg goed. Wel maakt ie best wat lawaai door de ventilator. Het geluid zelf is aardig. Maar met gemak sluit je er een bluetooth speaker op aan voor een nog veel beter geluid (m.i. erg belangrijk). Dan hoor je het lawaai van de ventilator ook niet meer zo - ik ben ook bang dat dat voor veel beamers geldt - behalve de echt hele dure die daarop zijn ontwikkelt.

Tv hebben we inmiddels weg gedaan en ook dat is een genot - veel gezelligere woonkamer maar wel met de mogelijkheid tot bijv. films bekijken op grootformaat. Bovendien is het veel zachter voor je ogen.

Kortom: lekker kopen dat ding, ik vind het echt een verrijking en mijn vriendin was ook snel om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippy Demon
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 12-03 14:15
Ik heb op 30 maart 2024 een beamer gekocht bij Chesto.eu maar deze beviel niet. Binnen 14 dagen heb ik de koop ontbonden en het product op 5 april 2024 teruggestuurd. Het product is ook door de webshop weer in ontvangst genomen op 15 april 2024. Alleen storten zij tot dusverre mijn geld niet terug en ook reageert het bedrijf niet meer op mijn vragen hierover.
Ik heb op 8 mei 2024 nog een betalingsherinnering gestuurd en hier is ook niet binnen mijn gestelde termijn van 14 dagen op gereageerd.
Na melding bij de ACM consuwijzer en een aangifte bij de politie alsnog mij geld terug gekregen. Jammer dat het zo lang moest duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Trippy Demon op 25-05-2024 08:20 ]

Pagina: 1