Desk of wall-mount Dell P2314H

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 20:18
Binnenkort ga ik mijn bureau aanpakken. Ik werk / game met 2 schermen een 1440p 27" gaming monitor en een Dell P2314H 24" monitor. Mijn werkplek zit enigszins ingebouwd tussen 2 korte muren vandaar dat ik overweeg om een deskmount aan te schaffen zodat mijn 2e beeldscherm (de Dell) aan de linker- of achterzijde van het bureau geklemd kan worden of als alternatief aan de linker muur. Op die manier kan ik het scherm in een lichte angle zetten zonder dat mij dit real estate kost van mijn bureau dat niet langer dan 1.30 kan zijn.

Mijn setup zou dan zijn van links naar rechts: Dell- 24'' scherm op mount --> Asus 27"--> computerkast (Fractal pop air).

Mijn vragen zijn:

Kan je die Dell mounten?
Is dan een wall of bureau mount handiger?
Wat zijn goede opties voor dergelijke mounts? (het liefst een beetje betaalbaar, die Dell is nu ook weer niet het beste van het beste. Aan de andere kant moet het wel stil hangen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBiUrKgLjcqMFMRik5xQ1t1SlKA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uqvs4Qkr1EcPAzMLaVformu2.jpg?f=user_large