PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Vraag
Alle reacties
De “wachtwoord vergeten” wizzard wel uitgevoerd vanaf de tablet ipv via een ander systeem? Want dat laatste wil nog wel eens de mist in gaan is mijn ervaring bij ons op de TD.
Kun je het ding niet in safe mode opstarten? Daar kun je doorgaans meer.
Je Microsoft account werkt waarschijnlijk niet omdat er een cached credential in de tablet staat en hij niet met Microsoft kan communiceren om je huidige inlog te accepteren.
Beste optie is daarna een reset, zou ook een versie met behoud van bestanden moeten zijn.
Je Microsoft account werkt waarschijnlijk niet omdat er een cached credential in de tablet staat en hij niet met Microsoft kan communiceren om je huidige inlog te accepteren.
Beste optie is daarna een reset, zou ook een versie met behoud van bestanden moeten zijn.
I reject your reality and substitute my own
Zo’n gevoel krijg ik inderdaad ook. Het adres waar ik zou moeten kunnen resetten is ook een deadlink.nelizmastr schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:45:
Kun je het ding niet in safe mode opstarten? Daar kun je doorgaans meer.
[/b]
Ik heb geen optie voor safe mode of admin account.
[b]
:strip_exif()/f/image/y6sKSGixetAPEw6yOlsznVEh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de keuze om te verversen. Hierbij behoud hij mijn bestanden. Na het invoeren van mijn Bitlocker code wordt er gevraagt om inteloggen op mijn Micrsoft Account…
[ Voor 38% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-08-2023 10:56 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]