Vraag over mijn beleving Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik krijg best vaak onderstaand scherm, toch zeker een paar keer per maand, is dit normaal dat ik hem zo vaak krijg?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Nykx8FHQUucPUJAo5JxUptQJL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/c4ODHI1zLcWJDD8e0fs5jlbb.png?f=user_large

Kan wel elke keer de zelfde feedback gegeven, en mijn mening zal ook niet snel veranderen, maar dit lijkt me een beetje overkill 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

crisp

Devver

Pixelated

Hij zou hooguit 1x per maand moeten verschijnen, maar omdat eea clientside en per domein wordt bijgehouden staat het forum hierin weer los van de rest van de site, en kan je een dergelijke enquete dus inderdaad effectief 2x per maand te zien krijgen. Als je daanaast ook af en toe site-data in je browser opschoont kan het zelfs nog vaker.

Of dat (te)veel is is een vraag voor een productowner. En omdat dit dus ook geen bug betreft verplaats ik deze even naar Mooie features ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie en voor het verplaatsen, wist even niet waar ik hem plaatsen moest. ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
De huidige frequentie lijkt ons acceptabel. Het zou dus vaker kunnen zijn indien je cookies wist, maar dat is helaas iets wat wij niet aan onze zijde kunnen oplossen.

Voor de lange termijn zijn we trouwens aan het kijken naar een vervangende oplossing om doorlopend dit soort metingen te doen, maar we zijn helaas nog niet zover om dat in gebruik te nemen.

Dit topic is gesloten.