Meerdere foutcodes (bluescreen)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAX23E
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:15
Eind april heb ik een eigen PC samengesteld en gebouwd. In het begin had ik problemen met de video kaart en na instaleren drivers was dat opgelost.

Het probleem wat ik heb is dat mijn PC random het blauwe screen geeft met foutcodes. Soms met gamen andere keer alleen internet pagina open. De ene keer meerder keer vlak achter elkaar en andere keer 2 dagen weer niet.

In het begin had ik Windows 10 geïnstalleerd, maar door de problemen hoopte ik dit op te lossen door te upgraden naar Windows 11. Ook van AVG een driver tool gebruikt om alles drives up te daten.

Ook een benchtest geprobeerd zonder problemen
https://www.userbenchmark.com/UserRun/63216104

Foutcodes die er waren:
CRITICAL_PROCES_DIED
WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR
UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION

0XC000021a

De 0XC000021a heb ik maar 2 keer gehad, De anderen veel vaker.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik wil liever niet alles opnieuw moeten installeren. Aangezien ik best wat programma's heb geïnstalleerd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We zijn helaas niet hederziend. Je opent dit topic in een hardware-subforum, maar je vertelt ons niets over jouw hardware, en je vertelt ons - behalve het installeren van andere software - niets over wat voor troubleshooting je uitgevoerd hebt om hardware uit te sluiten.

Dat is waarschjinlijk waarom je geen reacties hebt gekregen: geen aanknopingspunten om je te helpen.

Ik zou je willen doorverwijzen naar:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Graag alsnog volledige hardware specs in je topicstart vermelden, en aangeven welke stappen je al geprobeerd hebt om een en ander uit te sluiten. Anders ben ik bang dat we je alsnog niet veel verder kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!