Leeftijd toevoegen aan Google-account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikko
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-02-2024
Mijn vraag:
Kan ik mijn leeftijd aan mijn account toevoegen zonder dat mijn account word verwijderd?

Het gaat hier over zowel mijn google als samsung account. Deze zijn beide aangemaakt voordat ik de minimum leeftijd van 16 jaar voor deze accounts had. Ik heb tot nu toe het verzoek om een leeftijd toe te voegen altijd vermeden, maar op mijn nieuwe telefoon krijg ik er telkens melding over. Hierom moet ik eigenlijk wel een leeftijd invoeren. Maar kan ik mijn eigen leeftijd (16) veilig invoeren zonder dat mijn account wordt verwijderd omdat deze op een te vroege leeftijd is aangemaakt?

Beste antwoord (via Mikko op 04-08-2023 20:31)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik maak in de titel even duidelijk dat het om Google gaat.

Ik zou sowieso geen waarheid invullen voor zoiets als daar geen goede reden voor is, eerder geboortejaar 1919 of zo. Zelfs op Tweakers (waar ik het volk wel vertrouw) ben ik geboren in 1900 :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik krijg van Google op Android al ongeveer twee jaar regelmatig de melding dat ze mijn leeftijd willen. Ze zakken er maar in, niks verplicht mij die hem te geven :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik maak in de titel even duidelijk dat het om Google gaat.

Ik zou sowieso geen waarheid invullen voor zoiets als daar geen goede reden voor is, eerder geboortejaar 1919 of zo. Zelfs op Tweakers (waar ik het volk wel vertrouw) ben ik geboren in 1900 :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)