Onlangs heeft mijn vrouw de Taylor Swift loterij gewonnen en twee kaartjes weten te bemachtigen.
Zei blij, totdat we vandaag deze email ontvangen:
Dit heeft heel erg de vibes van een random algoritme a la youtube a la toeslagen affaire. Die eventjes bepaald dat we "verdacht" zijn.
Zo super graag hoef ik niet naar het concert, maar ik vind het wel raar dat ze zoiets besluiten en vervolgens wel de service kosten houden.
Hoe legaal is dat?
Zei blij, totdat we vandaag deze email ontvangen:
Gezien we met onze code 2 kaartjes hebben gekocht (en niet >4) gaan we er vanuit dat ze vermoeden dat we niet zelf naar het concert gaan.Belangrijke informatie over jouw Taylor Swift tickets
Je ontvangt deze mail omdat er met dit e-mailadres tickets zijn gekocht voor Taylor Swift - The Eras Tour.
We hebben geconstateerd dat je de Algemene Voorwaarden voor de concerten van Taylor Swift in de Johan Cruijff ArenA, Amsterdam hebt overtreden. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je meer dan het toegestane aantal tickets hebt gekocht of dat we het vermoeden hebben dat de tickets niet voor eigen gebruik zijn.
Jouw tickets worden daarom geannuleerd. Je ontvangt een gedeeltelijke terugbetaling van de geannuleerde tickets via de betaalmethode die gebruikt is ten tijde van de aankoop van de tickets. De servicekosten worden niet terugbetaald.
Klik hier voor de Algemene Voorwaarden van Greenhouse Talent
Indien je het niet eens bent met deze beslissing kun je tot en met 20 augustus 2023 contact opnemen met organisator Greenhouse Talent via....
Met vriendelijke groet,
Team Ticketmaster
Important information about your Taylor Swift tickets
You are receiving this e-mail because this e-mail addres has been used to purchase tickets for Taylor Swift - The Eras Tour.
We have concluded that you have violated the Terms and Conditions for Taylor Swift's concerts at the Johan Cruijff ArenA, Amsterdam. This means, for example, that you have purchased more than the permitted number of tickets or that we suspect that the tickets are not for your own use.
Your tickets will therefore be cancelled. You will receive a partial refund of the cancelled tickets via the payment method used at the time of purchasing the tickets. The service charges will not be refunded.
Click here for the General Terms and Conditions of Greenhouse Talent
If you do not agree with this decision, you can contact the organizer Greenhouse Talent until August 20, 2023 via....
Kind regards,
Team Ticketmaster
Dit heeft heel erg de vibes van een random algoritme a la youtube a la toeslagen affaire. Die eventjes bepaald dat we "verdacht" zijn.
Zo super graag hoef ik niet naar het concert, maar ik vind het wel raar dat ze zoiets besluiten en vervolgens wel de service kosten houden.
Hoe legaal is dat?