"Mijn profiel" product koppelingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimac91
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-08 00:18

TL;DR:

Ik zou heel graag producten die ik bezit of graag zou willen specifiek toevoegen in "Mijn profiel" en dan op een tabblad in mijn Profiel "tailored" nieuws berichten, vraag/aanbod en forum post te zien die gekoppeld staan aan één van mijn producten of interesses. Software kan ook. Zo kun je makkelijker engagen in de community door makkelijker en sneller te vinden als er een topic of nieuws artikel met jou overlapt.

Mooie Feature:

Op een website zoals Tweakers komen heel veel gebruikers die waarde geven door middel van hun ervaringen, interesses en kennis. Hierbij zou het handig zijn om een profiel te benaderen en de expertises van een gebruiker in te zien. Systemen zoals karma en badges geven hierbij validatie maar behalve validatie zou de website misschien praktischere features kunnen toevoegen door middel van informatie in profielen.

Wat als we specifieke producten die we bezitten of juist wensen in ons profiel kunnen toevoegen. Van TV's, Gameconsoles, Smartphones tot EV's. De price watch heeft in principe een groot deel van deze producten al in de administratie. Zo zouden gebruikers bijvoorbeeld Nieuws, Forum Topics en Vraag/Aanbod producten gekoppeld aan een product in hun profiel makkelijker kunnen vinden. Stel ik zoek een Samsung Galaxy Tab S8. Ik zet het in Vraag/Aanbod. Nou zijn er 500 tweakers die dit product al bezitten maar niet als aanbod hebben staan of compleet zijn vergeten.

Door op je eigen profiel pagina te kijken kun je zien dat Jan een Galaxy Tab S8 voor 500 euro zoekt en verekt. Ik heb er 1 in huis liggen in zgan staat die ik nooit gebruik. Laat ik hem een berichtje sturen. Zo kun je dat ook met forum post gekoppeld aan een product of product reeks of met specifiek nieuws.

Het lijkt mij dus heel tof om producten toe te kunnen voegen in mijn profiel waar ik dan gekoppeld nieuws, vraag/aanbod of forumpost kan zien direct via een tabje in mijn profiel. Zo krijg je tailored nieuws berichten van een product die je al bezit of die jou interesse prikkelt.

Dit kan tevens ook uitgebreid worden met software en andere interesse gebieden.

Wat vinden jullie? Ik ben persoonlijk alleen actief op de nieuws site en comments en eigenlijk nooit op het Forum. Dat vindt ik opzich geen probleem maar ik zou toch waar ik kan wel willen mee praten of mee helpen bij vragen over gebieden waar ik ook interesses of ervaringen mee deel. Het is jammer om dit niet makkelijk te kunnen vinden als je niet actief bent in de forums zoals ik. Tevens ook een goed middel om hier en daar producten die je bezit zonder hier actief mee bezig te zijn in de vraag/aanbod te zien. Hierdoor kan je toch inspringen als je iets niet perse gebruikt.

Wat denken jullie?