Waarom had je hem überhaupt gepost?
Je weet dat er veel cssers op dit forum zitten. Zoek maar eens op CS of counterstrike en je weet het. En als je even de moeite had genomen om in hun profielen te kijken kon je zo zien dat de grote meerderheid 17 jaar was.
Zelfs al was dit niet zo geweest, was het nog een erg domme actie geweest. Je onderbouwde je mening bijna compleet niet, en je kwam erg bot over. Nou mijn vraag.
WHAT THE F*CK WERE YOU THINKING!?
Dank u
Je weet dat er veel cssers op dit forum zitten. Zoek maar eens op CS of counterstrike en je weet het. En als je even de moeite had genomen om in hun profielen te kijken kon je zo zien dat de grote meerderheid 17 jaar was.
Zelfs al was dit niet zo geweest, was het nog een erg domme actie geweest. Je onderbouwde je mening bijna compleet niet, en je kwam erg bot over. Nou mijn vraag.
Dank u
Verwijderd
amenOp dinsdag 04 september 2001 22:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Waarom had je hem überhaupt gepost?
Dank u
Je ondertitel moet nog veranderd wordenOp woensdag 05 september 2001 00:21 schreef wiebe het volgende:
[..]
amen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gelukkig geldt dit alleen voor jongere gamerz onder ons en niet voor dertigers!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Ik heb nog noojt CS gespeeld.... krijg steeds meer het gevoel dat ik wat gemist heb... de pijn... argh..
Waar heb je het over? 
Volgens mij heb ik dat topic een beetje gemist ofzo...
Ff de search gebruikt, en ik heb um gevoden
Het trieste is dat ik je nog gelijk moet geven ook ( 18 jarige CS-verslaafde
)
Volgens mij heb ik dat topic een beetje gemist ofzo...
Ff de search gebruikt, en ik heb um gevoden
Het trieste is dat ik je nog gelijk moet geven ook ( 18 jarige CS-verslaafde
Wat is daar nou triest aan?! Beschouw het als training van je oog-/handcoördinatie!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Net als Worf dat babietje van O'brien vechtlessen gafOp woensdag 05 september 2001 14:35 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat is daar nou triest aan?! Beschouw het als training van je oog-/handcoördinatie!
Euh, wacht, ik dwaal af
Verwijderd
hmmz freak!Op woensdag 05 september 2001 14:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
[blaat]
Net als Worf dat babietje van O'brien vechtlessen gaf.
Euh, wacht, ik dwaal af.
Verwijderd
hehe trekkie-fans zijn altijd een beetje vreemdOp woensdag 05 september 2001 14:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Net als Worf dat babietje van O'brien vechtlessen gaf.
Euh, wacht, ik dwaal af.
scott me up beepie
MuhahahaOp donderdag 06 september 2001 18:00 schreef supermel_nl het volgende:
[..]
hehe trekkie-fans zijn altijd een beetje vreemd
scott me up beepie
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1